«Богдан Моторс» обкатує чергову партію тролейбусів для Луцька
Вулицями Луцька проходять обкатку нові тролейбуси «Богдан» Т701.17, виготовлені на місцевому ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс». Ці тролейбуси придбало місцеве КП «Луцьке підприємство електротранспорту» за кошти кредиту Європейського інвестиційного банку в рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні». Світлини обкатки нових тролейбусів розмістив у фейсбук-спільноті «Громадський транспорт Луцька» її адміністратор Юрко Лісінчук.
Перші два нові тролейбуси «Богдан» Т701.17 Луцьк отримав напередодні місцевих виборів в другій половині жовтня 2020 року. Нові тролейбуси «Богдан» для Луцька мають червоно-білу ліврею, хоча раніше «фірмовими» кольорами КП «ЛПЕ» були білий і зелений. Перші поставки «Богданів» у Луцьк відбулися іще в кінці 2000-х років – тоді місто купило тролейбуси «Богдан» моделей Е231 і Т501. Після цього більше 10 років місто купувало тільки вживані тролейбуси польського виробництва.
Зазначимо, що ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» також в межах реалізації проекту ЄІБ «Міський громадський транспорт в Україні» постачає тролейбуси моделі «Богдан» Т701.17 до Харкова у місцеве КП «Тролейбусне депо №3».
Також АТ «АК «Богдан Моторс» називали найбільш ймовірним постачальником автобусів для Львівського комунального АТП №1, яке теж бере участь у проекті «Міський громадський транспорт в Україні». Хоча розкриття тендерних пропозицій відбулося іще 15 квітня 2021 року, процедура тендеру затягнулася і в середині січня мер Львова Андрій Садовий повідомив про ймовірну закупівлю автобусів МАЗ за кошти кредиту ЄІБ для Львова. Це повідомлення викликало бурхливу реакцію місцевого політикуму, зокрема один із лідерів партії "Варта" Ігор Зінкевич, який очолює постійну транспортну комісію ЛМР, уже засудив можливу закупівлю білоруських автобусів за кредитні кошти.