У Львові на маршрутах комунального перевізника працюють заборонені «Дельфіни»

Четвер, 21 січня 2021, 16:04
Іще із 2012 року на міських маршрутах міста Львова мають працювати автобуси, які можуть перевозити понад 30 осіб
У Львові на маршрутах комунального перевізника працюють заборонені «Дельфіни»

Львівське комунальне АТП № 1 на деяких маршрутах, які курсують в межах Львівської міської територіальної громади, експлуатує автобуси БАЗ-2215 «Дельфін», які заборонені для експлуатації на міських маршрутах міста Львова із часів «Транспортної реформи – 2012». Про це стверджують у громадській організації «Зручне місто», яка на своїй сторінці в соцмережі «Фейсбук» опублікувала фото «забороненої» маршрутки.

Зазначимо, що під час впровадження «Транспортної реформи – 2012» керівники Управління транспорту і зв’язку стверджували, що у Львові на маршрутах мають експлуатуватися автобуси, які вміщують не менше 30 пасажирів, тобто найманим автобусом, який може експлуатуватися на міських маршрутах міста Львова є «Богдан» А069. В той же час на низці маршрутів із невеликим пасажиропотоком автобуси «Дельфін» БАЗ-2215 і аналоги експлуатуються у Львові і досі.

У «Зручному місті» відзначають, що на території Львівського комунального АТП № 1 стоїть без руху біля 100 автобусів великого класу довжиною 12 метрів. Зазначимо, що голова постійної транспортної комісії Львівської міськради Ігор Зінкевич фактично звинуватив керівництво ЛК АТП № 1 у тому, що воно не змогло організувати капремонт автобусів Львівського автозаводу моделей А191 і А292. Аналізуючи тендерну документацію, Зінкевич виявив, що у неї була внесена дискримінаційна вимога, щодо ремонтного підприємства – СТО має знаходитися на відстані не більше 15 км. від території комунального АТП № 1. У коментарях до допису Зінкевича у «Фейсбуку» один із топ-менеджерів «Концерну «Електрон» Володимир Будзан зазначив, що комунальний перевізник встановив занадто низьку очікувану вартість закупівлі, тому львівському виробникові автобусів було невигідно брати участь у тендері на ремонт ЛАЗів.

 

comments powered by HyperComments