У Садового вирішили вивозити бруківку із вулиці Бандери у Львові на територію очисних споруд на Пластовій, 13

П'ятниця, 9 жовтня 2020, 11:46
Ініціативні мешканці, які виступають за збереження історичного вигляду вулиці Степана Бандери вимагали, щоб автентична австрійська чорна базальтова бруківка зберігалася на місці реконструкції
У Садового вирішили вивозити бруківку із вулиці Бандери у Львові на територію очисних споруд на Пластовій, 13

В оточенні Андрія Садового вирішили іще раз «начхати» на думку мешканців Львова, які виступають за збереження історичного обличчя вулиці Степана Бандери у Львові і вимагають, щоб демонтована бруківка зберігалася тут же на об’єкті, а не вивозилася куди іде. Отож, сьогодні на засіданні виконавчого комітету Львівської міськради було прийняте рішення «Про зберігання бруківки, отриманої при реконструкції вул. Степана Бандери», відповідно до якого, демонтовану бруківку вивозитимуть для зберігання на територію очисних споруд ЛМКП «Львівводоканал» на вулиці Пластовій, 13. Про це повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

«Пропонуємо доручити ЛКП «Львівавтодор», Галицькій та Франківській районним адміністраціям забезпечити облік та складування на території очисних споруд ЛМКП «Львівводоканал» (вул. Пластова, 13) бруківки, отриманої при реконструкції вул. С. Бандери.

Зі свого боку ЛМКП «Львівводоканал» має забезпечити належне зберігання та охорону бруківки. А повторне використання бруківки, здійснювати у встановленому порядку», – доповіла Ірина Маруняк, заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

«Прошу вас персонально вникнути в цю ситуацію, щоб жоден камінчик цієї бруківки не пропав. Це дуже важлива річ», –  заявив Андрій Садовий.

Нагадаємо, що питання реконструкції вулиці Степана Бандери у Львові обговорюється із 2016 року. На початках це обговорення здійснювалося в рамках проекту «Вулиця для всіх», який фінансувався за кошти зарубіжного гранту. Фіналом проекту «Вулиця для всіх» мала бути розробка ескізного проекту вулиці Степана Бандери після реконструкції. До проекту «Вулиця для всіх» були причетні такі одіозні особистості, як екс-головний архітектор Львова Юліан Чаплінський, позаштатний радник міського голови Львова, начальник відділу ЛКП «Львівавтодор», а потім – керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід, директор КУ «Інститут міста» Олександр Кобзарєв. Саме ці чиновники вирішили, що під час реконструкції вулиці Степана Бандери із неї повинно зникнути історичне бруковане покриття, яке має бути замінене асфальтовим. Крім того планувалося звуження вулиці.

Проти таких ідей і новацій виступили не тільки мешканці вулиці Степана Бандери, але й шанувальники історії міста Львова. Були проведені громадські слухання за участю низки депутатів Львівської міської ради від фракцій «БПП-Солідарність», «Українське об’єднання патріотів – УКРОП» та «Українська Галицька партія». Ці громадські слухання прийняли рішення про визнання передпроектних напрацювань «Вулиця для всіх» незадовільними і збереження історичного обличчя вулиці Степана Бандери. Не дивлячись на це, радник міського голови Львова Олег Шмід таки «протягнув» через міськвиконком рішення про знищення історичного дорожнього покриття.

Із 28 вересня розпочався ремонт вул. Степана Бандери. Проектно-кошторисна документація на реконструкцію вулиці була розроблена у 2020 році проектною організацією ТзОВ «ТрамДорПроект» на замовлення ЛКП «Львівавтодор», вона передбачає використання замість автентичної бруківки штучної бруківки типу «римський камінь». Це викликало новий протест мешканців. Цікаво, що цей проект, розроблений на основі напрацювань "Вулиці для всіх" розкритикував його ідеолог Олег Шмід

comments powered by HyperComments