У Львові закрили для проїзду ділянку вулиці Степана Бандери

Понеділок, 28 вересня 2020, 10:34
Непродумана схема об’їзду ділянки, де проводяться роботи, викликала по місту страшенні затори
У Львові закрили для проїзду ділянку вулиці Степана Бандери

Сьогодні, 28 вересня о 08:30 компанія «Онур», яка є підрядником по реконструкції вулиці Степана Бандери, перекрила ділянку від вулиці Генерала Чупринки до вулиці Антоновича для проведення ремонтних робіт. Про це повідомив депутат Львівської міськради, засновник ГО «Варта 1» Ігор Зінкевич.

За словами депутата, через непродуману схему об’їзду місця ремонту виникли ускладнення в дорожньому русі на сусідніх вулицях. Зінкевич пише, що пропонував запровадити двосторонній рух на дорозі у сквері на площі Св. Юра для об’їзду ділянки вулиці Степана Бандери, що знаходиться на реконструкції, але це рішення не було прийняте.

Депутат також виклав на своїй сторінці відео, де обурені мешканці та громадській активісти на чолі із Юрком Антоняком вимагають зберегти автентичну чорну базальтову бруківку на вулиці Степана Бандери і не допустити використання ерзац-бруківки типу «римський камінь». На місці перебуває і «віддувається» за ідеологів проекту «Вулиця для всіх» заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий. Скандального радника міського голови Львова, керівника ЛКП «Інститут просторового розвитку», депутата від «Самопомочі» Олега Шміда, який під час проекту «Вулиця для всіх» «педалював» заміну брукованого покриття вулиці Степана Бандери на асфальтове, на місці, ясна річ, немає – ця людина звикла у критичних ситуаціях ховатися за чужі плечі.

За словами Ігоря Зінкевича наразі зі слів представників підрядника відомо, що проектом реконструкції передбачено звуження вулиці Степана Бандери із 10 до 7 метрів, проте вирішено, що для брукування буде використовуватися автентична бруківка, яка буде зберігатися тут же, на вулиці Бандери. Також узгоджено, що вулицю Степана Бандери наразі перекриють на ділянці від будинку № 15 і до будинку № 33.

Ігор Зінкевич також звертає увагу, що на схемі об’їзду усі підписи і печатки закреслені, отож невідомо, чи це є офіційний документ.

Зауважимо, що передпроектні пропозиції щодо реконструкції вулиці Степана Бандери почали напрацьовувати іще в 2016-17 роках в рамках реалізації проекту «Вулиця для всіх», який фінансувався за гроші міжнародного гранту. На це було виділено 80 тисяч євро. «Головними скрипками» в процесі реалізації проекту «Вулиця для всіх» були керівник КУ «Інститут міста» Олександр Кобзарєв і позаштатний радник міського голови Львова, керівник ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шмід. До процесу були залучені «громадські активісти», які на повірку в основному виявилися працівниками різних структур Львівської міської ради чи  комунальних підприємств Львова, в тому числі Олександр Шутюк, Ігор Могила, Дем’ян Данилюк та ін. Передпроектними напрацюваннями було передбачено, що на вулиці Бандери буде замінене автентичне бруковане покриття ХІХ століття на асфальтове. На доводи опонентів, що усі сусідні із вулицею Бандери вулиці мають бруковане покриття, ідеологи знищення історичного обличчя вулиці не реагували. Передпроектні напрацювання, які, як виявилося, звелися до презентації та ескізу поперечного профілю вулиці були «забраковані» під час громадських слухань, які були проведені за ініціативою мешканців та підтримані низкою депутатів Львівської міської ради. Проте, Кобзарєв та Шмід «пропхали» ці напрацювання через міськвиконком без огляду на думку містян.

Зауважимо також, що проект передбачає перенесення трамвайних колій на центр вулиці -  така схема прокладання колій використовувалася здебільшого в СРСР, де в крайніх правих смугах навіть у 1950-х роках рухався гужовий транспорт. Розміщення трамвайних колій по центру вулиці негативно впливатиме на доступність електротранспорту для мало мобільних, крім того зупиняючись трамвай гальмуватиме рух іншого транспорту, чого при існуючому прокладанні трамвайних колій біля хідників («віденський тип») не спостерігається – трамвай можна об’їхати лівою смугою.
 

comments powered by HyperComments