Радник Садового критикує проект реконструкції вулиці Бандери у Львові

Вівторок, 5 лютого 2019, 21:30
Нагадаємо, що цей проект сам Садовий анонсує у своїй передвиборчій кампанії.
Радник Садового критикує проект реконструкції вулиці Бандери у Львові

Відповідно, тендер на реконструкцію виграло ДП «Містопроект», чия пропозиція обійдеться найдешевше з усіх запропонованих, а саме у 1 749 000 гривень. Ці дані доступні у системі «Прозорро» (посилання – https://prozorro.gov.ua/en/tender/UA-2019-01-03-000540-a). Проте, один з найвідоміших позаштатних радників Садового, Олег Шмід, різко розкритикував цей проект.

Така інформація з’явилася на офіційній сторінці ЛКП «Інститут просторового розвитку», яке Шмід очолює. У статті вказано, що ЛКП відмовилося від участі у тендері через неадекватну цінову політику – на думку представників підприємства, ціна за 1 км реконструкції вулиці не може коштувати менше 6 200 000 гривень з ПДВ, а також через неадекватно вказані умови тендеру.

«Замовник проектування – ЛКП «Львівавтодор» – у розрахунках очікуваної вартості проекту вирішив цього разу скористатися не державними розцінками (які нещодавно якраз піднялися у 2,5 рази), а відштовхнутися від вартості зробленого раніше проекту, причому у якості такого аналогу взяв вулицю Городоцьку, запроектовану аж у 2010 році. В результаті після застосування інфляційних коефіцієнтів розробку проекту було виставлено на тендер із очікуваною ціною 3,2 млн.

Отже, у сьогоднішніх торгах переміг ДП ДІПМ “Містопроект” із фінальною пропозицією 1,749 млн. Пікантна деталь – у своїй заявці у якості ГІПа “Містопроект” вказав Сергія Фіалковського, який вже давно працює не в них, а в нас у «Інституті просторового розвитку». Друге місце посіло львівське ТзОВ «Трамдорпроект» із пропозицією 1,75 млн.

Якою буде якість проекту, розробленого за суму, майже вчетверо меншу за державні розцінки та хто реально погодиться його розробляти - риторичні запитання. Але абсолютно точно, що такі вихідні умови відсікли багатьох достойних проектантів, які роблять якісні проекти та цінують свою роботу, а кінцевий результат вкотре може вийти дуже сумним.

Ми зі своєї сторони намагалися донести до керівництва «Львівавтодору» те, що виставляти на тендер на таких умовах проект, якому передував такий довгий та непростий процес попередніх досліджень, партисипації та моделювання, це дуже невдала ідея, яка може дуже зіпсувати міжнародний імідж Львова, але їхнє рішення залишилося без змін», – написано на сторінці ЛКП «Інститут просторового розвитку».В повідомлення ЛКП вказано, що у тендері не передбачені геодезичні заміри, геологічні дослідження, оплата роботи спеціалістів щодо контактних мереж, освітлення, коліях електротранспорту, підземних комунікацій і т. д.

Додамо, що Олег Шмід не є професійним архітектором, а за освітою – інженер ат журналіст. Проект реконструкції вулиці Бандери, на який він разом з КУ «Інститу міста» витратив 80 000 євро, не влаштував мешканців вулиці, а сам Шмід ледь не отримав від них на горіхи. У його ЛКП працюють аж два професійних проектувальники – один з них, Сергій Фіалковський, який працює також у ДП «Містопроект», а другий, Микола Шеремета, має власний проектувальний бізнес. Є також Роман ЗУбачик, який працює за сумісництвом у «Львівавтодор», через що увесь цей конфлікт щодо вулиці Бандери дуже схожий на внутрішні розборки між підприємствами з групи Садового.

comments powered by HyperComments