У Львові під час міжнародного «автобусного» тендеру не передбачили пріоритет вітчизняного виробника, який передбачений правилами ЄІБ
Керівництво Львівського комунального АТП № 1 та чиновники Садового, які готувати тендерну документацію для закупівлі 100 нових низькопідлогових автобусів великого класу не передбачили пріоритет для вітчизняного виробника, який допускається Європейським інвестиційним банком, який власне і фінансує закупівлю автобусів для Львова за кредитні кошти в рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні». Про це в інтерв’ю інтернет-виданню «Твоє місто» заявив керівник ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» Дмитро Писаний.
«Ця пільга (йдеться про те, що тендерний комітет може акцептувати пропозицію вітчизняного виробника (локалізація понад 30%) навіть у тому випадку, якщо вона дорожча на 15% за умови тотожних технічниї характеристик – ред.) у тендері не прописана, але вона є у правилах ЄІБ. Там є такий норматив, що для вітчизняного виробника може використовуватися 15% коефіцієнт, що у ціновому факторі може сприяти на користь вітчизняному виробникові. Цікаво, що міський голова Львова не згадує про це. Навіть без цього коефіцієнту наша пропозиція є найвигіднішою.
Про надання цієї знижки можна говорити після того, коли оголосять переможця тендеру. До 8 квітня є час», – заявив Дмитро Писаний.
Зазначимо, що у п’ятницю 5 лютого 2021 року міський голова Львова Андрій Садовий у черговий раз до завершення міжнародного тендеру назвав МАЗ його переможцем під час онлайн-зустрічі із представниками Міжнародної фінансової корпорації. Раніше стало відомо, що ЛК АТП № 1 в тендерній документації встановило термін служби автобусів лише 7 років.