У Луцьку випробовують два нових тролейбуси «Богдан», які купило «Луцьке підприємство електротранспорту»

Фото - Юрій Лісінчук  |  Понеділок, 19 жовтня 2020, 15:17
Місцевий виробник має постачити загалом 29 тролейбусів «Богдан» Т701.17, які КП «Луцьке підприємство електротранспорту» придбало за кошти кредиту Європейського інвестиційного банку та місцевого бюджету.
У Луцьку випробовують два нових тролейбуси «Богдан», які купило «Луцьке підприємство електротранспорту»

Два новенькі тролейбуси «Богдан» Т701.17, які КП «Луцьке підприємство електротранспорту» придбало у ДП «Автоскладальний завод №1» АТ «АК «Богдан Моторс» уже почали повноцінну обкатку по вулицям міста Луцька. Про це у спільноті «Громадський транспорт Луцька» повідомив її учасник Юрко Лісінчук і виклав фотографії випробовувань нових тролейбусів.

Зазначимо, кілька днів тому нові тролейбуси «Богдан» Т701.17 оглядав радник міського голови Луцька Ігор Поліщук. Чиновник пообіцяв, що скоро нові тролейбуси місцевого виробництва почнуть роботу на маршрутах міста.

Загалом КП «Луцьке підприємство електротранспорту» має отримати від ДП «АСЗ № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» 29 нових тролейбусів «Богдан» Т701.17. Закупівля машин фінансується за рахунок кредиту Європейського інвестиційного банку – він покриває вартість тролейбусів без оподаткування та митних зборів, а також за кошти міського бюджету міста Луцька – за ці кошти покривається податок на додану вартість.

Тролейбуси «Богдан» Т701.17 – низькопідлогові 12-метрові машини, у їх конструкції передбачено наявність аварійного автономного ходу на 500 метрів. Машини оснащено кондиціонерами салону і кабіни водія. В конструкції тролейбусів використовується вітчизняна силова електроніка, виготовлена компанією «Політехносервіс», вітчизняний тяговий електродвигун компанії «Електроважмаш» та кермове управління української фірми «Радій», отож, тролейбуси мають великий рівень локалізації виробництва в Україні.

Нагадаємо, що у Львові нещодавно на маршрути вийшли останні 10 нових тролейбусів «Електрон», які місто придбало за кошти кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку. Ці тролейбуси не оснащені автономним ходом. Їх постачання, за твердженням заступника директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Андрія Білого, мало завершитися іще у березні поточного року, але консорціум «Концерну «Електрон» та ТзОВ «СНУП «Електронтранс» не зміг вчасно постачити усі тролейбуси ЛКП «Львівелектротранс» – постачання тролейбусів затягнулося до вересня поточного року. Зауважимо, що «Концерн «Електрон» навіть не приніс публічних вибачень місту, не кажучи уже про знижку за невчасне постачання транспорту.

Фото – Юрко Лісінчук.
 

comments powered by HyperComments