У «Львівелектротрансі» обіцяють уже завтра випустити на лінію 10 нових тролейбусів «Електрон»

Понеділок, 5 жовтня 2020, 18:16
Про це у коментарі інтернет-виданню «Твоє місто» розповів директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо
У «Львівелектротрансі» обіцяють уже завтра випустити на лінію 10 нових тролейбусів «Електрон»

Завтра на тролейбусні маршрути Львова нарешті вийдуть останні 10 із півсотні закуплених за кошти кредиту ЄБРР нових тролейбусів «Електрон». Про це у коментарі інтернет-виданню «Твоє місто» сьогодні повідомив директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо.

«Ще 10 нових тролейбусів пройшли державну реєстрацію. Їх застрахували, завтра плануємо випускати на тролейбусні маршрути № 22, 33, 25 і 29», – розказав пан Свищо.

Зазначимо, що контракт на постачання 50 нових тролейбусів між ЛКП «Львівелектротранс» і консорціумом ПрАТ «Концерн «Електрон» і ТзОВ «СНУП «Електронтранс» був підписаний у середині лютого 2019 року, про що повідомляла прес-служба Львівської міської ради. Цей контакт передбачав, що усі 50 тролейбусів будуть постачані протягом 44 тижнів із моменту отримання авансу. У серпні 2019 року заступник керівника «Концерну «Електрон» В. Лесик заявив, що компанія отримала від замовника аванс у травні 2019 року і уже виготовила більше двох десятків каркасів тролейбусних кузовів. На початку листопада 2019 року, коли відбувалася презентація 10 нових тролейбусів «Електрон» у тролейбусному депо, заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради Андрій Білий заявляв, що усі 50 тролейбусів «Електрон» ЛКП «Львівелектротранс» отримає у березні 2020 року. Проте насправді останні тролейбуси надійшли замовнику із більш ніж піврічним запізненням.

«Через карантин виробник не міг отримати імпортні комплектувальні. У грудні ми отримали перші 10 тролейбусів, потім в лютому і в березні. Нині 40 машин уже курсує по Львову», – заявив керівник «Львівелектротрансу» Андрій Свищо. Він зазначив, що нові тролейбуси уже обладнані GPS-трекерами та кондиціонерами. За словами Свищо, один тролейбус обійшовся Львову у 211 тисяч євро.

Принагідно маємо зазначити, що паралельно зі Львовом закупівлю тролейбусів за кошти кредиту ЄБРР проводив Харків. Місцеве КП «Тролейбусне депо № 2» за результатами міжнародного тендеру за методикою ЄБРР також у лютому 2019 року підписало контракт із ДП «Автоскладальний завод №1 АТ «АК «Богдан Моторс» на постачання 57 нових тролейбусів «Богдан» Т701.17, які оснащені не тільки кондиціонерами. але й аварійним автономним ходом на 500 метрів, якого немає у тролейбусів «Електрон» Т191.02. Контракт у загальних рисах був аналогічний до того, що уклали у Львові, вартість тролейбусів - 11,5 млн. євро. З огляду на коронавірусну пандемію, «Богдан Моторс» теж дещо затягнуло постачання тролейбусів до Харкова, але замість березня останній тролейбус був отриманий у травні поточного року, а на лінію він вийшов у червні.

Фото – Андрій Бойко, фейсбук-спільнота «Тролейбуси міста Львова».

comments powered by HyperComments