Сплутали вересень і березень: у тролейбусне депо Львова нарешті прибули усі нові тролейбуси «Електрон»
На території тролейбусного депо ЛКП «Львівелектротранс» нарешті з’явилося 10 нових тролейбусів «Електрон», які привезли із заводу в Рясному. Світлини цього транспорту розмістили на фейсбук-сторінці «Львівський тролейбус». Це нові тролейбуси, оскільки на їх бортах іще не нанесені деповські номери, які б свідчили про те, що ці тролейбуси прийняти в експлуатацію ЛКП «Львівелектротранс».
Вочевидь, це саме ті тролейбуси «Електрон», на фоні яких на початку вересня 2020 року підписували контракт на постачання для ЛКП «Львівелектротранс» 10 нових трамваїв за кошти кредиту Європейського інвестиційного банку (12 мільйонів євро) та місцевого внеску (8,8 млн. євро).
Нагадаємо, що контракт на постачання 50 нових тролейбусів «Електрон» між консорціумом ПрАТ «Концерн «Електрон» та ЛКП «Львівелектротранс» був підписаний 18 лютого 2019 року. Від виробника його підписав керівник «Електронтрансу» Василь Пєцух, а від ЛКП «Львівелектротранс» – директор В’ячеслав Кокошко. Контракт передбачав, що усі 50 нових тролейбусів ЛКП «Львівелектротранс» отримає через 44 тижні від отримання авансу.
Як у серпні 2019 року заявляв заступник голови правління ПрАТ «Концерн «Електрон» Володимир Лесик, аванс виробник отримав у травні 2019 року і станом на середину серпня було готово уже 28 каркасів нових тролейбусів. Із цього виходило, що завершення постачання нових тролейбусів має бути у березні-квітні поточного року.
У листопаді 2019 року «куратор» громадського транспорту Львова, заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР Андрій Білий під час презентації першої партії із 10 тролейбусів «Електрон» запевняв, що до березня 2020 року виробник має постачити всі 50 тролейбусів для ЛКП «Львівелектротранс».
Та вийшло не так, як гадалося. На початку березня 2020 року в тролейбусному депо перебувало лише 30 нових тролейбусів «Електрон». Останній, сороковий за ліком, тролейбус «Електрон» вперше виїхав на маршрут для роботи із пасажирами лише в другій половині травня 2020 року – це можна встановити за результатами GPS-моніторингу за роботою громадського транспорту Львова.
Вочевидь, на підприємстві-виробникові «поплутали» березень і вересень і доставили нарешті усі тролейбуси ЛКП «Львівелектротранс» не у перший місяць весни, а у перший місяць осені. Перед цим ці тролейбуси, які за умовами початкового контракту мали б давно перебувати у тролейбусному депо, використали на заводі у вигляді фону при підписанні угоди на постачання 10 нових 5-ти секційних трамваїв, які за останні 8 років виросли в ціні майже вдвічі – із 1,23 млн. євро до 2,08 млн. євро.
Цікаво, чи буде «Концерн «Електрон» та міський голова Львова робити піар із протермінованої на півроку поставки тролейбусів?