У Луцьку обкатують нові тролейбуси для Кременчука
У Луцьку уже обкатують нові тролейбуси для Кременчука. Цей електротранспорт можна пізнати за фірмовим кременчуцьким кольором електротранспорту. Світлину обкатки тролейбуса для Кременчука розмістив у фейсбук-спільноті «Громадський транспорт Луцька» Юрко Лісінчук.
Зауважимо, що Кременчук придбав тролейбуси БКМ 321 спільного білорусько-українського виробництва. Ці тролейбуси спільно виготовляють завод «Бєкомунмаш» в Білорусі та ТзОВ «БКМ-Україна» у місті Луцьку. В Україні проводиться складання і обкатка тролейбусів. Тролейбуси для Кременчука обладнані тяговими акумуляторами для автономного ходу. Їх мерія міста планує використати для запуску тролейбусного маршруту в правобережну частину міста де немає контактної мережі. Нові тролейбуси придбали за кошти кредиту ЄБРР.
Зауважимо, що перед тим Кременчук придбав значну кількість тролейбусів «Богдан», які теж виготовляються в Луцьку використавши кредитні кошти ЄБРР. Проте, у випадку тролейбусів із автономним ходом пропозиція консорціуму «Бєлкомунмашу» та ТзОВ «БКМ-Україна» виявилася привабливішою.
Додамо, що наприкінці червня 2020 року керівник ПрАТ «Концерн «Електрон» Юрій Григорович Бубес анонсував, що через два місяці львівський виробник представить власну модель тролейбуса із автономним ходом. Від цих заяв уже минає третій місяць, але новий тролейбус, який може від акумуляторів їхати на ділянках без контактної мережі, так і не представили. В той же час, із запізненням на півроку, консорціум ПрАТ «Концерн «Електрон» та ТзОВ «СНУП «Електронтранс» нарешті доставили 50-й тролейбус в депо ЛКП «Львівелектротранс». Наразі ці тролейбуси іще не прийняті в експлуатацію і на маршрути не виїздили. Півсотні тролейбусів «Електрон» навіть без аварійного автономного ходу, обійшлися Львову майже в 11 мільйонів євро. Це гроші кредиту ЄБРР.