Концерн «Електрон» заявив про розробку першого тролейбуса із автономним ходом
Львівський концерн «Електрон» розробив перший тролейбус із автономним ходом, який здатний проїхати 25 кілометрів без контактної мережі, використовуючи заряд акумуляторів. Про це заявив голова правління ПрАТ «Концерн «Електрон» Юрій Бубес.
Щоправда, самого тролейбуса із автономним ходом на підприємстві іще не збудували – складання першого «рогатого», який зможе курсувати незалежно від мережі обіцяють завершити через два місяці. Не показали журналістам і дизайну нового електротранспорту від львівського виробника.
«Наш новий проект – це продовження автономного ходу для тролейбусів. У нас великі міста мають велику розгалужену електричну мережу, а якщо у них є сателіти, наприклад нині до Львова планують приєднати ще 17 населених пунктів, то дуже зручно їхати одним видом транспорту і купувати лише один квиток. Це швидко, ощадно та екологічно. Наші тролейбуси готові зняти штанги, проїхати 25 км, забрати пасажирів та повернутися назад до міста», – стверджує Юрій Бубес, пише сайт «ZAXID.NET».
Не назвав керівник «Електрону» і вартість нового електротранспорту, за його словами вартість залежить від того, скільки буде коштувати додаткова батарея, електроніка та ін. на момент, коли буде повна комплектація.
В Україні уже два підприємства освоїли виробництво тролейбусів із автономним ходом і реалізували власний електротранспорт містам України. Це Південний машинобудівний завод у Дніпрі, який виготовляє тролейбуси «Дніпр Т203» у співпраці із українською компанією «Літан» та молдовською фірмою «Інформбізнес». Крім цього, тролейбуси із автономним ходом виготовляє компанія «Богдан Моторс» на заводі у Луцьку. Вартість тролейбуса із автономним ходом в півтора рази вища, а ніж вартість звичайного «рогатого».
Щодо «Концерну «Електрон» то основним замовником його транспорту є місто Львів – закуплено 9 трамваїв, 60 тролейбусів і 115 автобусів. Як говорив в одному із інтерв’ю керівник управління інвестицій та проектів Львівської міськради Роман Старецький, лише Львів інвестував у концерн «Електрон» більше мільярда гривень. Окрім Львова трамваї «Електрону» закуповував Київ, автобуси – Ужгород. Щодо тролейбусів, то дві машини у 2014 році купив Хмельницький.
На фото - складання нових тролейбусів "Електрон" для Львова у 2019 р. Джерело - пресслужба концерну "Електрон".