У ЛКП «Львівелектротранс» розповіли про плани ремонту кабельних ліній

Понеділок, 8 лютого 2021, 18:33
Про плани робіт по відновленню системи енергогосподарства розповів головний інженер підприємства Володимир Ковалів
У ЛКП «Львівелектротранс» розповіли про плани ремонту кабельних ліній

«У 2021 році у ЛКП «Львівелектротранс», за наявності фінансування, заплановано відремонтувати та провести заміну кабельних ліній (фідерів) на таких ділянках:

- фідерну лінію «+», «-» 0,6 кВ «Гонти» – заплановано відремонтувати поточним ремонтом впродовж року;

- завершення капітального ремонту фідерної лінії «+», «-» 0,6 кВ «Городоцький – 1», протяжністю 1205 м. Орієнтовна вартість – 986 тис грн;

- фідерна лінія «+», «-» 0,6 кВ від ТП № 13 до вул. Стуса  450 метрів, вартістю 1,8 млн грн, із встановленням комірки та обладнання;

- фідерна лінія «+», «-» 0,6 кВ «Шевченка-2» від ТП № 12 по вул. Повітряна, 88-А до вул. Левандівська (залізничний міст), протяжністю 2 200 м. Вартість – 7,5 млн грн.;

- відновлення фідерів «+», «-» – «Промисловий» – 300 м (орієнтовна вартість — 900 тис грн.), та «Трамвайне депо – 2» – 960 м (орієнтовна вартість — 2,4 млн грн.)», – розповів Володимир Ковалів, якого цитує прес-служба Львівської міськради.

Виконання цих робіт є вкрай необхідним для стабільної роботи підприємства, підкреслив головний інженер ЛКП «Львівелектротранс».

За інформацією, яку надав «Справжній Варті» один із колишніх працівників ЛКП «Львівелектротранс», згадані головним інженером Володимиром Ковалівим кабельні лінії живлять такі ділянки контактної мережі:

- фідер «Гонти» – від церкви на вул. Гонти до рогу Підвальної і Руської;

- фідер «Городоцький – 1» – ділянку із важкими умовами руху на вулиці Городоцькій від площі Кропивницького до вулиці Бенедиктовича;

- фідер «Стуса» живить нижню частину трамвайної лінії на Сихів від тягової підстанції № 13;

- нова фідерна лінія для живлення реконструйованої лінії по вулиці Тараса Шевченка;

- фідери «Промисловий» і «Трамвайне депо №2» живлять трамвайну лінію на вулиці Промисловій (район кінцевої трамвайного маршруту № 6).

comments powered by HyperComments