У Луцьку на заводі «Богдан Моторс» здивовані заявою Андрія Садового про можливість закупівлі МАЗів для Львова

Четвер, 14 січня 2021, 13:31
ДП «Автоскладальний завод №1» АТ «АК «Богдан Моторс» опублікувало офіційний прес-реліз щодо можливої закупівлі автобусів МАЗ за кошти ЄІБ для Львова
У Луцьку на заводі «Богдан Моторс» здивовані заявою Андрія Садового про можливість закупівлі МАЗів для Львова

У Луцьку на автоскладальному заводі №1 АТ «АК «Богдан Моторс» здивовані заявою Андрія Садового щодо можливості закупівлі за результатами тендеру, що фінансується Європейським інвестиційним банком, 100 автобусів МАЗ для Львова. На підприємстві стверджують, що іще 15 квітня 2021 року стало очевидно, що компанія «Богдан Моторс» стала переможцем тендеру на постачання 100 автобусів для міста Львова. Відповідний прес-реліз опублікований на офіційній сторінці ДП «Автоскладальний завод № 1» АТ «АК «Богдан Моторс» у соцмережі «Фейсбук».

На Луцькому автозаводі зазначають, що завершення тендеру, який проводиться ЛК АТП № 1 штучно затягується – вісім місяців завершення тендеру відкладається із різних причин. Лучани зазначають, що їх автобуси відповідають усім вимогам тендерної документації.

Зазначимо, що можливість закупівлі білоруських автобусів для Львова за кредитні кошти Європейського інвестиційного банку уже засудили керівник постійної депутатської «транспортної» комісії Львівської міськради Ігор Зінкевич, керівник громадської організації «За якісний транспорт», екс-радник Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна Святослав Товстига, а також колишній речник ЛКП «Львівелектротранс», помічник директора ЛКП «Львівелектротранс» у 2016-17 рр. Михайла Сидоровича Антон Лягушкін. Експерти зазначають, що умови кредитування від Європейського інвестиційного банку в рамках проекту «Міський громадський транспорт в Україні» дають можливість створити певні преференції для вітчизняного виробника за умови, якщо рівень локалізації складає більше 30%, крім того вони наголошують, що українські автобуси від виробників «Богдан», «Електрон» та «Еталон» є більш комфортні для мало мобільної частини населення, а ніж білоруські МАЗи.
 

comments powered by HyperComments