У «годину пік» трамвай зупинив рух на вулицях Стрийській і Шота Руставелі у Львові
Сьогодні, 21 вересня 2020 року в «годину пік» зламаний трамвай приніс неприємний «сюрприз» мешканцям Львова – він зупинився на і так проблемному перехресті вулиць Івана Франка, Стрийської, Шота Руставелі та Зарицьких. Інцидент стався біля 17:00. Про це повідомив у фейсбук-спільноті «Варта 1» її засновник, депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич.
На світлині видно, що винуватцем пригоди став трамвай моделі «Tatra KT4DМ», який було придбано у 2018 році в Берліні. Такі трамваї курсують тільки на маршрутах № 3 і 6, отож, вочевидь, цей трамвай розвертався на кінцевій «Академія Мистецтв», щоб швидше заїхати в депо. Також на світлині видно, що трамвай зупинився чітко під спецчастинами контактної мережі – перетинами «трамвай-тролейбус». Як відомо, такі перетини трамвай проходить на вибігу – «без струму», тобто головка (т.зв. «лижа») струмознімача ковзає по знеструмлених елементах. Отож, вочевидь, трамвай на перехресті різко загальмував і опинився у пастці – під знеструмленими спецчастинами.
Зазначимо, що депутат Ігор Зінкевич під час попередньої каденції піднімав питання покращення світлофорного регулювання на перехресті вулиць Івана Франка, Стрийської, Шота Руставелі та Зарицьких – він пропонував встановити світлофор, який забезпечував пріоритетний проїзд перехрестя трамваями. Крім того Зінкевич пропонував встановити на перехресті сучасні спецчастини, які б забезпечували проїзд трамвая «під струмом». Проте у Львівській міськраді не підтримали такі зміни.