Ремонт вулиці Степана Бандери у Львові розпочнуть 28 вересня
Ремонтувати вулицю Степана Бандери у Львові розпочнуть 28 вересня 2020 року. Про це повідомив сьогодні під час засідання міськвиконкому Львівської міської ради повідомив міський голова Львова Андрій Садовий.
«З 28 вересня вул. Степана Бандери буде на ремонті. Перекриття відбуватиметься поетапно і не буде створювати проблем. Будуть заїзди і виїзди для організацій і установ, які там розміщенні», – повідомив мер Львова Андрій Садовий.
Наразі йдеться про перекриття для ремонту ділянки вулиці Бандери в районі НУ «Львівська політехніка» – від вулиці Генерала Чупринки до вулиці Антоновича. Вочевидь, через ремонтні роботи змінить свою трасу трамвайний маршрут № 1 «Залізничний вокзал – вулиця Пасічна». Вочевидь трамваї будуть курсувати по вулицям Городоцькій – Гонти Підвальній і далі по вулиці Личаківській.
Нагадаємо, що замовником ремонту вулиці Степана Бандери виступає ЛКП «Львівавтодор», яке провело тендер на закупівлю робіт із реконструкції вулиці із стартовою ціною понад 200 мільйонів гривень за 1 кілометр вулиці. Переможцем тендеру було визнано турецьку компанію «Онур», про що стало відомо 14 серпня 2020 року. Також за право бути підрядником із реконструкції вулиці Бандери змагалася львівська компанія «ПрАТ «Львівське спеціалізоване будівельно-монтажне управління №1».
Проект реконструкції вулиці Степана Бандери, відповідно до проведеної тендерної процедури, розробляла львівська компанія ТзОВ «Трамдорпроект». Відповідний договір було підписано 27 березня 2019 року. До цього на розробку проекту також претендувало ЛКП «Інститут просторового розвитку», яким керує одіозний «велорадник» міського голови Львова Олег Шмід, відомий своїм відвертим хамством у соціальних мережах. Зазначимо, що власне «Інститут просторового розвитку», очолюваний Шмідом та КУ «Інститут міста», який очолює екс-одесит Олександр Кобзарєв, брали участь у проекті «Вулиця для всіх», що фінансувався за гроші іноземного гранту. Метою цього проекту було напрацювати ескізний проект реконструкції вулиці, який так і не був продемонстрований громаді. Учасники «Вулиці для всіх» обмежилися візуалізаціями, із яких стало очевидно, що під час реконструкції історичну вулицю, яка пов’язує центр міста із залізничним вокзалом закатають асфальтом. Мешканці вулиці разом із депутатами Львівської міської ради, представниками інтелігенції та громадськими активістами намагалися захистити вулицю Бандери від нищення її історичного покриття на догоду «ближнім боярам» Садового. Були проведені громадські слухання на яких громада чітко визначилася – вона визнала напрацювання проекту «Вулиця для всіх» недолугими. Проте, як це завжди буває, Андрій Садовий проігнорував голос громади, а дослухався до т.зв. «урбаністів» із оточення Олега Шміда. Відповідно технічні умови, які передбачають знищення історичного обличчя вулиці Бандери були «протягнуті» через міськвиконком. Отож, на історичній вулиці із сецесійною забудовою другої половини ХІХ століття з’явиться асфальт замість бруківки, або це відповідає естетичним вподобанням пана Шміда, який, разом із Андрієм Білим, заступником керівника Департаменту житлового господарства та інфраструктури, курує всі процеси капітального ремонту та реконструкції вулиць.
Зауважимо, що протягом часу від підписання договору на розробку проекту реконструкції вулиці Степана Бандери у нього чотири рази вносилися зміни шляхом підписання додаткових угод від 12 серпня 2019 року, 30 березня, 10 квітня і 24 червня 2020 року. Останні зміни до договору на проектні роботи були внесені уже після оголошення тендеру на реконструкцію вулиці Степана Бандери.