У Львові дізналися, хто збудував несумісні з транспортом зупинки
Коли до Львова прибули вагони Tatra KT4DM, відразу постало питання, про яке у ЛМР мали знати – у цих трамваїв двері відкриваються назовні, а не складаються гармонікою. Через це нові вагони (які насправді навіть не нові, а кількадесят років вживані) не можуть зупинятися на більшості львівських зупинок.
Одними із таких зупинок, які були побудовані із порушенням Державних будівничих норм, виявилися «комфортні» зупинки на вулиці Дорошенка, що їх було побудовано на замовлення Галицької районної адміністрації відповідно до доручення Міської комісії з безпеки дорожнього руху. Більше того, зупинки на Дорошенка не підходять навіть для доісторичних трамваїв Tatra KT4, які їздять у Львові уже четвертий десяток років – їхня остання сходинка під час зупинки опиняється нижче за край платформи, що є грубим порушенням норм будівництва.
Виявилося, що по-суті керівником будівництва зупинок є КП «Інститут просторового розвитку» на чолі з радником Садового Олегом Шмідом. Проект «комфортних» зупинок розробляло ТзОВ «Шеремета Архітект Груп», головним архітектором проекту виступав Шеремета Микола Дмитрович, це ж ТзОВ виконувало авторський нагляд за будівництвом. Експертний аналіз проводила філія ДП «Укрдержбудекспертиза» в лиці експерта Сергія Ярославовича Фіалковського, який чомусь установив висоту платформи у 335 мм(ідеально для трамваїв виробництва «Електрону», яких аж 9 штук), хоча ДБН передбачає висоту у максимум 300 мм. Обидва, як Фіалковський, так і Шеремета, є працівниками КП «Інститут просторового розвитку». За фактом порушення норм проектування написане депутатське звернення, очікується реакція правоохоронних органів.