Обсяг товарообігу виробників Львівщини зріс на 14 %
У Львівській області триває акція «Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!». Від старту акції приріст реалізації товарів виробників Львівщини збільшився на понад 14 %.
Про це інформують у Департаменті економічної політики Львівської ОДА за підсумками зрізу економічних показників акції.
До участі в акції залучено понад 35 виробників продовольчих товарів Львівщини.
Нагадаємо, акція «Купуй Галицьке! Вироблено на Львівщині!» стартувала у квітні та має на меті популяризувати місцевих виробників. Продукцію виробників Львівщини промарковані спеціальним брендовим логотипом у 212 магазинах та супермаркетах торгових мереж «Рукавичка», «Арсен», «Вопак», «Близенько», «Свій маркет».
Довідково:
У мережі супермакетів «Арсен» кількість проданих товарів у квітні-травні 2017 порівняно з аналогічним періодом минулого року збільшилась на 42%, товарообіг — на 65%.
У мережі супермаркетів «Рукавичка» за час дії заходу приріст реалізації товарів місцевого виробника у кількісному вимірі склав 11%.
Приріст за рахунок проведення акції у мережі «Близенько» за кількістю реалізації у квітні 2017 порівняно з квітнем 2016 склав 38%, у травні 2017 порівняно з травнем 2016 - 36%. У вартістному виразі приріст склав аналогічно 23% та 11%.
У мережі «Свій маркет» за квітень-травень 2017 порівняно з аналогічним періодом минулого року середній приріст обсягу реалізації брендованих товарів у вартістних показниках склав 39,6%, найвищий приріст: ТМ «ЛІМО», ТМ «Біскотті», ТМ «Майола».
У торговій мережі «Вопак» за час дії акції окремі торгові марки суттєво збільшили об’єми продаж порівняно з аналогічним періодом 2016 (ТМ «Галичина», ТМ «Галка», ТМ «Львівський СГК», ТМ «Ензим»).
При цьому оборот роздрібної торгівлі області у січні-травні 2017 порівняно з аналогічним періодом 2016 збільшився на 9,3% і становив 18,4 млрд.грн.
Нагадаємо, на започаткування власної справи учасникам АТО видаватимуть до 300 тисяч гривень кредиту.
Більше новин Західної України читайте на "Справжній Варті".