Водій трамвая показала львів’янам, як увечері виглядає нова трамвайна лінія на Сихів (ФОТО)

Неділя, 13 грудня 2020, 08:41
На будівництво трамвайної лінії на Сихів Львів витратив майже 30 мільйонів гривень, проте під час будівництва «забули» про такі елементарні речі, як освітлення колій та зупинок
Водій трамвая показала львів’янам, як увечері виглядає нова трамвайна лінія на Сихів (ФОТО)

Нещодавно на Сихові, на трамвайній зупинці «Дитяча поліклініка» на коліях загинула літня жінка. Водійка львівського трамвая Світлана Суздалєва вирішила показати, як в реальності ввечері виглядає лінія трамвая на Сихів із кабіни вагона. Свої світлини водійка розмістила у фейсбук-спільноті «Варта 1».

Світлини показують, що на новій трамвайній лінії, яка будувалася в тому числі за кошти кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку та гранту уряду Німеччини під контролем французької компанії «Еджіс» немає не тільки освітлення трамвайних колій, але й навіть посадкових майданчиків на зупинках. Через це водію трамвая у темний час доби важко стежити за посадкою-висадкою пасажирів, а тим паче – за тими людьми, які ввечері ходять по трамвайним коліям.

За словами депутата Львівської міськради від фракції «Варта», засновника ГО і фейсбук-спільноти «Варта 1» Ігоря Зінкевича, йому давно відомо про проблему із освітленням трамвайних колій і зупинок електротранспорту вздовж трамвайної лінії на Сихів. Цією проблемою депутат займається із кінці 2017 року.

«Виявилося, що питання освітлення трамвайних зупинок на вулиці Стуса та проспекті Червоної Калини іще в 2017 році піднімалося перед керівництвом ЛКП «Львівавтодор», яке було замовником будівництва трамвайної лінії на Сихів. Мені повідомили у «Львівавтодорі», що проектом будівництва нової трамвайної лінії на Сихів не було передбачено ані штучного освітлення трамвайних колій, а ні навіть освітлення зупинок. Ми із командою підняли нормативну базу і виявили – діючі нормативні акти, включно із ДБН, вимагають, щоб у темну пору доби освітленість зупинок і підходів до них має складати не менше 15 лк., а ця норма явно не виконується.

Частково, по кільком зупинкам, вдалося вирішити питання у співпраці із ЛКП «Львівсвітло» – вони встановили додаткові вуличні світильники і скерували їх на посадкові майданчики. А в інших місцях підсвітити зупинки – проблема, адже до них не підвели струм для освітлення», – каже Ігор Зінкевич.

За словами депутата, він нещодавно, після трагічного інциденту на зупинці, скерував чергове звернення до керівництва міста – він пропонує встановити на трамвайних зупинках автономне освітлення від акумуляторів, які вдень заряджалися б від сонячних батарей. Зінкевич каже, що таку технологію в Україні застосовує «Укравтодор» для освітлення пішохідних переходів і розв’язок на автотрасах міжнародного і національного значення.

comments powered by HyperComments