В Тернополі у громадському транспорті дозволяють перевозити пасажирів у кількості не більше 50% місць для сидіння
У Тернополі в громадському транспорт – у автобусах і тролейбусах дозволяється перевозити не більше пасажирів, а ніж половина місць для сидіння, передбачених виробником. Про це пише прес-служба Тернопільської міської ради.
У повідомленні наголошується, що Тернопільська міська рада не приймала ніяких окремих рішень, які б обмежували чисельність пасажирів, яких дозволяється одночасно перевозити в громадському транспорті. Проте у міській раді «Файного міста» наголошують – відповідно рішення державної комісії із техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, нещодавно було затверджено рішення про перегляд рівнів епідемічної небезпеки поширення COVID-19. Відповідно до цього рішення, Тернопіль опинився у черговій карантинній зоні – «помаранчевій».
Отож, відповідно до Постанови Кабінету міністрів України, серед заборон у цей час – перевезення пасажирів автомобільним (крім таксі) та міським електричним транспортом у міському, приміському, міжміському, міжрайонному сполученні у кількості більш як 50 відсотків кількості місць для сидіння, передбачених технічною характеристикою транспортного засобу або визначених в реєстраційних документах на цей транспортний засіб, за умови розсадки пасажирів з вільним місцем поруч, спереду, позаду.
З метою забезпечення перевезення пасажирів у Тернополі, на маршрути виїжджає увесь можливий наявний транспорт. Проте, на даний момент, цього недостатньо, тож просимо непрацюючих мешканців міста без нагальної потреби не користуватися громадським транспортом, щоб забезпечити проїзд працівників на роботу і з роботи.
Цікаво, що місто Львів теж перебуває у «помаранчевій» карантинній зоні, але громадський транспорт тут формально перевозить пасажирів відповідно до кількості місць для сидіння. Насправді ж часто трапляються випадки, коли водії беруть у салон пасажирів, що стоять. Отож, видається, що урядові постанови в Україні виконуються вибірково. Роль тут, вочевидь, відіграють певні домовленості між місцевою і центральною владою.