Автоскладальний завод № 1 компанії «Богдан Моторс» у Луцьку постачає тролейбуси до Полтави
На початку серпня цього року місто Полтава почало отримувати нові тролейбуси, які виготовлені на Автоскладальному заводі № 1 компанії «Богдан Моторс» у місті Луцьку. Загалом КП «Полтаваелектротранс» уклало договір на постачання 40 нових низькопідлогових тролейбусів. Укладанню договору передувало проведення міжнародного відкритого тендеру за правилами Європейського банку реконструкції та розвитку. Переможцем тендеру стало ДП «Автоскладальний завод №1» АТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс». Договір на постачання електротранспорту був підписаний 24 грудня 2019 року.
Коронавірусний карантин не завадив луцьким машинобудівникам вчасно виконувати контракт із полтавчанами – перша партія тролейбусів для Полтави із 10 машин була готова вже в кінці липня – ці тролейбуси пройшли обкатку і випробування на тролейбусних лінях Луцька. На початку серпня почалася доставка нових тролейбусів у Полтаву. Як повідомила прес-служба «Богдан Моторс», 12 серпня 2020 року ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс» завершило постачання для КП «Полтаваелектроавтотранс» першої партії із 10 нових тролейбусів «Богдан» Т701.17. Ці тролейбуси мають довжину кузова 12 метрів, можуть перевозити в салоні до 105 пасажирів, в тому числі передбачено 34 сидіння і місце для інваліда-візочника.
Зараз на автоскладальному заводі у Луцьку продовжують виготовлення тролейбусів для Полтави. Повідомляється, що тролейбуси будуть постачатися замовнику в суворій відповідності до погодженого і затвердженого графіку поставок.
Зауважимо, що компанія «Богдан Моторс» бере участь у тендері на постачання 100 нових 12-метрових низькопідлогових автобусів для Львова. Ці автобуси закуповуються за кошти кредиту Європейського інвестиційного банку в рамках проекту «Міський пасажирський транспорт в Україні». Тендер проводиться за правилами банку. Представники «Богдан Моторс» стверджують, що запропонували найнижчу ціну на автобуси. Конкурентом «Богдан Моторс» є львівський концерн «Електрон», дочірне підприємство якого досі не змогло постачити в Київ трамвай, за який отримало аванс.