Маруняк визнала прорахунки під час проектування «Трамвая на Сихів» у Львові

Середа, 3 лютого 2021, 12:02
У 2021 році уже будуть проводитися роботи із капремонту кабельної лінії і тягової підстанції, яка живить трамвайну лінію на Сихів
Маруняк визнала прорахунки під час проектування «Трамвая на Сихів» у Львові

Останнім часом на трамвайний маршрут № 8, який курсує із площі Соборної на Сихів, ЛКП «Львівелектротранс» перестало випускати двохвагонні «поїзди» із чеських вагонів «Tatra KT4D». Аналізуючи матеріали по бюджету розвитку Львівської МТГ депутат від фракції «Варта» Ігор Зінкевич виявив причину цього – вийшов із ладу кабель, який живить нижню частину трамвайної лінії. Зінкевич зазначив, що при будівництві трамвайної лінії на Сихів використали стару тягову підстанцію, яка колись живила тролейбусну лінію маршруту № 1, який пролягав по вулиці Стуса. Отож стара слабка кабельна лінія не витримала навантаження від трамвайної лінії.

Здогадку депутата, щодо прорахунку під час проектування і будівництва трамвайної лінії на Сихів тепер підтвердила і заступниця міського голови із питань ЖКГ Ірина Маруняк. Розповідаючи про фінансування ЛКП «Львівелектротранс» із бюджету розвитку вона зазначила: «На капітальний ремонт тягової підстанції на вул. Стуса — 1 млн 800 тис грн. Ця станція була розрахована на 18 трамваїв, натомість зараз вона обслуговує 28 трамваїв, тому зрозуміло, що потребує оновлення».

Нагадаємо, що замовником реалізації проекту «Трамвай на Сихів» виступало ЛКП «Львівавтодор», будівництво частково фінансувалося за кошти кредиту Європейського банку реконструкції і розвитку, а також за кошти міського бюджету та грантові кошти. Загальна вартість проекту – біля 30 мільйонів євро. Проект будівництва трамвайної лінії був розроблений раніше на замовлення Управління капітального будівництва, проте під час самого будівництва він неодноразово коригувався.

comments powered by HyperComments