Трамваї по вулиці Шевченка у Львові поїдуть іще не скоро

Понеділок, 28 грудня 2020, 16:28
Не дивлячись на те, що у мерії кажуть, що завершилася реконструкція ІІ черги вулиці Тараса Шевченка, до пуску трамвая до Татарбунарської іще далеко
Трамваї по вулиці Шевченка у Львові поїдуть іще не скоро

Сьогодні прес-служба Львівської міськради відзвітувала про чергову «перемогу» – закінчено реконструкції ІІ черги вулиці Тараса Шевченка – від вулиці Бенедиктовича до вулиці Ярослава Мудрого. Ремонт ділянки вулиці довжиною менше 400 метрів обійшовся бюджету в 58,8 мільйонів гривень. Дорогу для проїзду автотранспорту відкриють у середу 30 грудня, а от трамвай по вулиці Шевченка поїде, вочевидь, уже після того, як завершиться ІІІ етап реконструкції – на ділянці від Ярослава Мудрого до Залізничної, адже зараз не облаштовували контактну мережу трамвая, а на межі робіт із реконструкції стара і нова трамвайна колія не співпадають.

Керівник постійної депутатської комісії із транспорту і міської мобільності Ігор Зінкевич зауважує, що реконструкція трамвайної лінії на вулиці Шевченка потребує глобальної заміни підземних електромереж, які живлять контактну мережу трамвая «сімки».

«У нас на вулиці Шевченка є дві ділянки трамвайної лінії – це підйом від вулиці Хорватської довжиною біля 900 метрів і подальша ділянка, де колія практично горизонтальна. Згідно діючих нормативів цей підйом – ділянка із важкими умовами руху, тому вона має мати окреме електропостачання від власного кабелю (фідера), окремо від «рівнинної» ділянки ближче до кінцевої на Татарбунарській.

До проведення реконструкції вся трамвайна лінія по вулиці Шевченка живилася від одного кабелю – він тягнувся аж від тягової підстанції № 1 на вулиці Вітовського, 55. Його довжина – понад 2 кілометри, прокладено його іще до ІІ світової війни, він має багато з’єднувальних муфт, отож маємо значні втрати потужності у самому кабелі.

Залишати таку схему живлення після реконструкції – не допустимо. Тому я подав у ЛКП «Львівавтодор» депутатське звернення, у якому прошу привести під час реконструкції схему живлення трамвайної лінії до вимог сучасних нормативів. Це можна зробити створивши нову модульну тягову підстанцію, яка живитиме трамвайну лінію на вулиці Шевченка, яку в перспективі мають продовжити до Рясного (принаймні це записано у Генплан), або модернізувати тролейбусну підстанцію на Левандівці і від неї прокласти кабелі для живлення трамвайної лінії на Шевченка. Розривати весь центр, щоб відновлювати старий кабель, я вважаю, не доцільно», – каже Ігор Зінкевич.

comments powered by HyperComments