У Садового хочуть прокласти трамвайну колію до Клінічної лікарні швидкої медичної допомоги м. Львова

П'ятниця, 28 серпня 2020, 15:21
Сьогодні виконавчий комітет Львівської міської ради надав ЛКП «Львівавтодор» функції замовника на проектування і реконструкцію вулиць І. Миколайчука та Т. Шевченка
У Садового хочуть прокласти трамвайну колію до Клінічної лікарні швидкої медичної допомоги м. Львова

У Львові планують продовжити трамвайні колії трамвайного маршруту № 6 до Клінічної лікарні швидкої медичної допомоги м. Львова на вулиці І. Миколайчука. Про цей йдеться у прийнятому сьогоднішньому виконавчим комітетом Львівської міської ради рішенні «Про надання функцій замовника ЛКП «Львівавтодор» на проектування та реконструкцію об'єктів дорожнього господарства м. Львова», повідомляє прес-служба ЛМР.

Відповідно до прийнятого виконкомом рішення, планується проведення реконструкцій вулиці Івана Миколайчука (на ділянці від вулиці Полтв’яної до вулиці Щурата», а також вулиці Тараса Шевченка (на ділянці від вулиці Левандівської до вулиці Омеляна Ковча).

За словами заступниці міського голови Львова із питань житлового-комунального господарства Ірини Маруняк, реконструкція вулиці Івана Миколайчука передбачає будівництво трамвайної колії.

«Реконструкція вулиці І. Миколайчука на ділянці від вул. Полтв’яної до вул. В. Щурата передбачає облаштування трамвайної колії до лікарні швидкої медичної допомоги. А реконструкція вул. Т. Шевченка на ділянці від вул. Левандівської до вул. о. Омеляна Ковча — це четверта черга реконструкції вул. Шевченка», – заявила Ірина Маруняк під час засідання виконкому.

Наразі ЛКП «Львівавтодор» має отримати вихідні дані для проектування і розробити у проектних організаціях і затвердити у встановленому порядку проектно-кошторисну документацію на реконструкцію двох ділянок вулиць. Після цього має бути проведено тендер, який і визначить підрядників, які будуть виконувати ремонтні роботи.

Зазначимо, що для того, щоб продовжити трамвайну лінію маршруту № 6 від сучасного розворотного кільця на перехресті вулиць Миколайчука, Полтв’яної та Лінкольна потрібно прокласти біля 2,2 кілометрів трамвайних колій і облаштувати розворотне кільце в районі перехрестя вулиць Миколайчука, Пилипа Орлика та Щурата.  Продовження трамвайної лінії також потребуватиме будівництво нової тягової підстанції для забезпечення електропостачання або реконструкції існуючої тягової підстанції ЛКП «Львівелектротранс» в районі вулиць Липинського-Городницька. Нова трамвайна лінія через наявність достатньо крутого підйому, особливо на ділянці від вул. Мазепи до вул. Щурата, буде належати до маршрутів із важкими умовами руху – різниця рівнів між теперішньою і планованою кінцевими складає 29 метрів на довжині біля 1100 метрів, в тому числі на ділянці від вулиці Мазепи до нової кінцевої – 20 метрів на довжині 500 метрів.

Якщо трамвайні колії нової трамвайної лінії будуть розміщувати на виокремленому полотні вздовж вулиці І. Миколайчука (Смуга відводу тут наявна), то будівництво потребуватиме знесення трьох приватних особняків, які мають адреси вул. Миколи Хвильового, 62 і Космічна, 63 та 65.

Загалом вартість прокладання трамвайних колій і облаштування контактної мережі на ділянці вул. І. Миколайчука від вул. Полтв’яної до перехрестя із вул. Щурата і Пилипа Орлика може сягати 55 – 60 млн. гривень (без врахування робіт із облаштування нової чи модернізації діючої підстанції). Скільки вартуватиме викуп приватних особняків наразі сказати узагалі важко.

Особняки обабіч вулиці І. Миколайчука, які необхідно знести для прокладання трамваайної колії до Лікарні швидкої допомоги на виділеному полотні. Cкріншот із карт Google

Зазначимо, що раніше планувалося, що по вулиці Миколайчука від вулиці Гетьмана Мазепи до Голосківського цвинтаря влаштують нову тролейбусну лінію – вона навіть передбачалася проектом реконструкції вулиці Миколайчука, яка триває. Проте в ЛКП «Львівелектротранс» відмовилися від ідеї будівництва такої тролейбусної лінії.

Щодо ділянки вулиці Тараса Шевченка від вулиці Левандівської до вулиці Омеляна Ковча, то останній раз ця ділянка проходила реконструкцію із заміною трамвайної інфраструктури у кінці 1990-х років. Наразі проблеми викликають лише використані для перекриття трамвайних колій плити, які істотно зносилися. Для бюджету міста, вочевидь, було б дешевше обмежитися перебрукуванням трамвайних колій та поточним ремонтом асфальтового покриття, адже у місті є інфраструктурні проекти, які носять більш нагальний характер.

comments powered by HyperComments