Школярів Львівщини залучають до освітніх проектів

Максим Бурич  |  Вівторок, 11 квітня 2017, 18:51
Головними критеріями стали отримання корисної та потрібної інформації школярами поза зоною навчального закладу
Школярів Львівщини залучають до освітніх проектів

У 2017 році для школярів Львова намагались забезпечити школярам цікаві варіанти опанування культурної та історичної спадщини міста.

Про це на прес-конференції розповіла директор навчально-методичного центру освіти Львова Олександра Приставська.

З її слів, станом на сьогодні, у Львові впроваджено та активно застосовуються нові методи навчання дітей поза школою.

Головними критеріями стали отримання корисної та потрібної інформації школярами поза зоною навчального закладу. Музеї, парки, різноманітні культурні заклади стали місцем навчання дітей.

За словами директора навчально-методичного центру освіти Львова Олександри Приставської, у цьому році впроваджено багато освітніх проектів, які допомагають дітям швидше та з більшою цікавістю дізнатись про історію та культуру України.

«Завдяки розробленій декілька років назад стратегії розвитку Навчально-методичного центру освіти Львова у 2016-2017 роках активно впроваджується та реалізовується низка проектів за участю педагогів та учнів шкіл та інших навчальних закладів міста», - розповіла Приставська.

Цього року впроваджено декілька освітніх проектів:

«Перлини Галицької корони» - це загальноміський пілотний краєзнавчо-культурологічний проект.

«Навігатор до фінансової свободи» - інформаційно-освітній проект з підвищення рівня розвитку фінансових навиків школярів.

«Львівське рондо» - проект направлений на поглиблення у дослідження культурно-мистецької спадщини міста Львова.

«Фотографія, що оживає» - проект направлений на залучення дітей до фотосесії з акторами театру по відтворенню історичної світлини у сучасній інтерпретації.

Загалом, для школярів залучено багато освітніх проектів, які зможуть підвищити зацікавленість у навчанні дітей та підвищать культурний рівень підростаючого покоління.

comments powered by HyperComments