Якщо новим законом про місцеві вибори право висунення кандидатів надаватиметься виключно територіальним парторганізаціям, зареєстрованим не менше як за 365 днів до виборів, то це певною мірою може звузити формат участі облорганізації „Фронту змін” у місцевих виборах. Бо не в усіх населених пунктах є зареєстровані парторганізації. Хоча з іншого боку, для обласної парторганізації буде достатньо й участі у виборах до обласної, районних, міських, селищних рад.
На сьогоднішній день головним ресурсом обласної парторганізації є рейтинг лідера партії Арсенія Яценюка, отриманий ним під час першого туру президентських виборів. Тоді йому висловили підтримку 6,96% виборців України, які взяли участь у голосуванні, і це є четвертим результатом поміж усіх кандидатів в президенти.
У Харківській області загалом підтримку А.Яценюку висловили 5,92% виборців (четвертий результат серед кандидатів). Власне у Харкові перевагу йому віддали 5,87% виборців (теж четвертий результат серед кандидатів).
Як і у випадку з Сергієм Тигіпком, президентський рейтинг А.Яценюка створює теоретичні підстави для того, щоб очолювана ним партія „Фронт змін” за результатами місцевих виборів отримала власні фракції в обласній, районних, міських радах Харківщини.
Головою Харківського обласного відділення „Фронту змін” є відомий в регіоні підприємець, президент інвестиційної групи „DID”, власник медіа-групи „Об’єктив”, колишній депутат міськради, колишній член виконкому Харківської міськради Олександр Давтян. Він монопольно контролює всю обласну парторганізацію. Має багаторічний досвід організації виборчих кампаній до місцевих органів влади. У 1999 році О.Давтян займався організацією на Харківщині виборчої кампанії кандидата в президенти Євгена Марчука.
Отже, облорганізація ФЗ має можливість організації власної інформаційної кампанії із застосуванням МГ „Об’єктив” (телеканал „Сімон”, телепрограма «Об’єктив-новини», інформаційний сайт, можливість виготовлення друкованих інформаційних матеріалів, можливість видання газети).
Обласна парторганізація має певний людський ресурс, але він - недостатній для ведення виборчої кампанії. Разом з тим, досвід президентської кампанії А.Яценюка показує, що за наявності достатніх фінансових ресурсів облорганізація ФЗ здатна залучити необхідну кількість людей як для ведення агітаційної роботи, так і для забезпечення власного представництва у виборчих комісіях різних рівнів. За наявності фінансових ресурсів вона здатна організувати якісну агітаційну роботу на вулицях.
У обласної парторганізації є певні фінансові ресурси. Однак, не можна сказати впевнено, що на час місцевої виборчої кампанії їй вдасться акумулювати власними силами достатню кількість необхідних коштів. Зважаючи на те, що вибори проходитимуть за мажоритарною системою, ймовірно, що до ФЗ прийдуть представники бізнесу, які мають амбіції в частині виборів. Проте не виключено, що по частині виборчих округів таких кандидатів не буде, тому певні витрати на виборчу кампанію там доведеться здійснювати за рахунок перерозподілу ресурсів та формування спеціального загального фонду.
Виборча кампанія ФЗ на Харківщині буде спрямована на отримання власних фракцій в обласній, міських, районних, селищних радах.
Суттєвий вплив на стратегію і тактику кампанії також матиме особливе місце облорганізації ФЗ в політичній конфігурації регіону та інтереси провідних політичних сил – ПР та БЮТ.
Під час моніторингу подій політичного життя та інформаційного простору Харківської області у 2009 році було зафіксоване негативне ставлення до А.Яценюка з боку Арсена Авакова (на той час - голова Харківської ОДА, один з лідерів партії „Наша Україна”), ПР, БЮТ, КПУ, ПСПУ, ВО «Свобода», «Віче» та інших.
На сьогодні, і БЮТ, і А.Аваков перебувають в опозиції до обласної та міської влади. А.Аваков є більш сильним політиком та спікером, аніж О.Давтян, є найбільш активним опозиційним політиком регіону і має найбільші ресурси серед опозиційних політиків та очолюваних ними організацій.
Разом з тим, очолюваний А.Аваковим обласний БЮТ і облорганізація ФЗ мають чималий електоральний сегмент, на якому вони конкуруватимуть. Цією ситуацією у своїх інтересах можуть скористатися і БЮТ, і ПР.
Один з варіантів полягає в тому, що ПР намагатиметься використовувати облорганізацію ФЗ у боротьбі проти обласного БЮТ і А.Авакова. Для цього Партії регіонів достатньо проводити правильну інформаційну політику, сприяти облорганізації ФЗ в питаннях доступу до інших регіональних ЗМІ.
Інший варіант. Якщо Ю.Тимошенко та А.Яценюк домовляться про об’єднання зусиль своїх політичних сил на місцевих виборах, то формат спільного блоку виключений через обставини законодавчого характеру. Однак, БЮТ і ФЗ на Харківщині можуть координувати свої діяльність під час виборчої кампанії і допомагати один одному. Одним з пунктів домовленостей про співпрацю може стати пункт про створення спільних фракцій в місцевих радах після виборів.