У Львові ділянку вулиці Шевченка між вулицями Бенедиктовича і Ярослава Мудрого відкриють для проїзду 30 грудня (ФОТО)

Роман Балук, фото  |  Понеділок, 28 грудня 2020, 15:05
У Львівській мерії заявляють про завершення ІІ етапу реконструкції вулиці Тараса Шевченка. Щоправда, трамвай № 7 своє курсування поки не відновить
У Львові ділянку вулиці Шевченка між вулицями Бенедиктовича і Ярослава Мудрого відкриють для проїзду 30 грудня (ФОТО)

У Львові фактично завершився ІІ етап ремонту вул. Тараса Шевченка, на ділянці від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого. Підрядником виступило турецьке ТзОВ «Онур», яке перемогло у тендері. Вартість ремонту всієї ділянки становить 58,8 млн грн. Як повідомили у ЛКП «Львівавтодор», підрядник змонтував нову трамвайну колію, постелив бруківку, облаштував хідники і новий дорожній одяг. Тому вже з середи, 30 грудня, цю частину планують відкрити для проїзду. Про це повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

 «Зі середи зранку ми відкриваємо вул. Шевченка вже для проїзду. Зроблена частина від церкви Святої Анни до вул. Ярослава Мудрого, і також зроблена частина від вул. Залізничної – квазікільце. Ще залишається середина, яка є найскладнішою – від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної. Зараз вся документація по цій ділянці є на експертизі. Очікуємо у другій декаді січня експертний висновок і будемо давати документацію на міжнародний тендер. Плануємо орієнтовно у березні розпочати там роботи. А до того часу вул. Шевченка буде відкрита для проїзду, фактично, взимку люди будуть мати можливість нормально проїхати, крім трамваю.

Також паралельно будемо готувати документацію по ремонту вул. Залізничної. Це вже буде наступний етап, бо ця вулиця дає можливість швидше з центру міста виїжджати на Рясне», – прокоментував міський голова Львова Андрій Садовий.

За його словами, зараз на вулиці Шевченка, на відрізку від церкви Святої Анни до вул. Ярослава Мудрого, є 80 паркомісць, яких раніше не було, якісна велодоріжка, нові хідники, хороше освітлення.

 

«Ремонт вул. Шевченка ми розділили на три частини. Нагадаю, що вкінці літа ми завершили першу частину – облаштування квазікільця, а від вул. Ярослава Мудрого до вул. Залізничної буде третя частина.

Друга частина майже завершена і готова до відновлення руху. Залишається ще нанести розмітку і встановити контактну мережу. Та це буде виконано у наступному році.

Відзначу, що вже стандартно, коли ми проводимо ремонт чи реконструкцію вулиці, то замінюємо всі інженерні мережі. Відбувається повне перевтілення простору – стелимо нове дорожнє покриття, облаштовуємо хідники, місця для паркування, трамвайні колії», – розповіла Оксана Єстеферова, директорка ЛКП «Львівавтодор».

За інформацією ЛКП «Львівавтодор», проектно-кошторисна документація на реконструкцію вул. Шевченка, на ділянці від вул. Хорватська до вул. Я. Мудрого, була розроблена 2020 року проектною організацією ТзОВ «Трамдорпроект». Довжина вулиці в межах реконструкції – 368 метрів.

Ремонтні роботи розпочалися 8 липня і станом на 28 грудня виконано наступні види будівельних робіт:

влаштовано камери каналізаційного колектора — 8 шт.

влаштовано водопровідні камери — 3 шт.

влаштування дорожнього корита — 2550 кв. метрів.

влаштування піщаної основи — 2550 кв. метрів.

влаштування щебеневої основи — 2550 кв. метрів.

влаштування бетонної основи під бруківку — 2550 кв. метрів.

замощення бруківкою — 2580 м2.

влаштування врізки водопроводу діаметром 225 мм

монтаж плит ПК — 212 шт.

влаштування засувки діаметром 600 мм — 2 шт.

влаштовано бетонний бордюр — 1507 м. п.

виконано переврізка водопроводу діаметром 630 мм.

монтаж колії в одноколійному вимірі - 741 м. п.

влаштування фундаментів під опори — 26 шт.

влаштування тротуару — 2200 кв. метрів.

влаштовано опори контактної мережі - 26 шт.

влаштування велосипедних смуг і доріжок — 1100 кв. метрів.

влаштування паркомісць — 505 кв. метрів .

«Ми провели повну реконструкцію цієї ділянки вул. Шевченка. Провели санацію існуючого колектора, що спростило роботу і пришвидшило темп. Облаштували новий дорожній одяг; повністю замінена і влаштована нова трамвайна колія; облаштовано паркомісця; велодоріжка з обох боків: з одного боку вона йде по тротуару, а з іншого – по проїзній частині; облаштовано нові тротуари; нове зовнішнє освітлення», – розповів Олександр Добоні, головний інженер ТзОВ «Онур».

Зазначимо, що не дивлячись на завершення І і ІІ етапів реконструкції вулиці Шевченка, трамвай «сімка» навряд чи скоро поїде тут – контактну мережу трамвая на реконструйованій ділянці узагалі не підвішували, а стара і нова колія не співпадає. Отож, електротранспорт, про пріоритет якого постійного говорить Садовий, поїде на Клепарів не скоро.

Фото – прес-служба ЛМР, Роман Балук.

comments powered by HyperComments