У «Торговому домі «МАЗ-Україна» стверджують, що пропонують Львову автобуси, які на 60 тисяч євро дешевші від «Електронів»
У прес-службі офіційного представництва Мінського автозаводу стверджують, що автобуси МАЗ 203, які дилер білоруського виробника пропонує Львову на міжнародному тендері із закупівлі 100 нових низькопідлогових автобусів за кошти кредиту ЄІБ, вартують на 60 тисяч євро за одиницю менше, а ніж автобуси «Електрон», які виготовляє місцевий виробник. Про це прес-служба представництва МАЗу – «Торгового дому «МАЗ-Україна» повідомила в коментарі виданню «AUTO-Consulting».
«За інформацією із відкритих джерел, на сьогодні у тендері продовжують боротьбу за перемогу три виробника: МАЗ, турецький виробник «Otokar» та український «Електрон». При цьому різниця в ціні між автобусом МАЗ 203 і автобусом «Електрон» А185 складає орієнтовно 60 тисяч євро за одиницю.
Так, ми не помилилися, саме автобус МАЗ-203 наш офіційний дилер запропонував на 60 тисяч євро дешевше, а ніж конкурент», – йдеться у коментарі «Торгового дому МАЗ-Україна».
Зауважимо, що із невідомих причини у «Торговому домі «МАЗ-Україна» не згадали, що у тендері бере участь іще один український учасник – АТ «АК «Богдан Моторс».
Додамо, що львівська газета «Ратуша» провела аналіз цін на автобуси «Богдан» А701.32, МАЗ 203 та «Електрон» А185, які виробники і дилери встановили на електронних аукціонах у «Прозорро». Як виявилося, на тендері із закупівлі 10 автобусів великого класу для івано-франківського КП «Електроавтотранс» переміг «Богдан Моторс», він запропонував 10 автобусів «Богдан» А701.32 за ціною 46,5 мільйонів гривень, а його конкурент – дилер МАЗу за 10 автобусів МАЗ 203 – 46,6 мільйонів гривень. Тендер передбачав закупівлю автобусів із кондиціонером кабіни водія та салону. Вартість автобуса «Богдан» у євро – 153,36 тисяч євро, а МАЗ 203 – 153,69 тисяч євро. Отож білоруський автобус виявився на 330 євро дорожчим за український. Щодо львівського «Електрона», то ціна такого автобуса для Ужгорода у 2018 році становила 162,28 тисяч євро.
Автор фото - Іван Черниш.