Розповіли про те, як на Львівщині працювала «Гаряча лінія області» у листопаді
Як розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп'яник, у попередньому місяці найбільше мешканці зверталися на «гарячу лінію області» щодо транспорту, а також стану дорожнього покриття. Окрім того, жителі скеровували свої запити з приводу вирішення проблемних питань у сфері комунального господарства.
«Набравши короткий номер «112», громадянин може не лише отримати допомогу екстрених служб, а й звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади. Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації», - зазначив Тарас Роп’яник.
Зазначимо, що упродовж жовтня працівники служби «112» опрацювали 8 тисяч 356 звернень мешканців Львівської області.
Коли мешканець Львівщини звертається на «112», оператор цієї служби, залежно від тематики звернення, з’єднує заявника (методом трансферу) з відповідними екстреними службами: «101», «102», «103», «104» або з «гарячою лінією області».
Так, з загальної кількості звернень за листопад 123 було скеровано на екстрену службу «101», 1453 звернення - на «102», 1103 звернення - на «103», 173 звернення - на «104», 5504 звернення - на «Гарячу лінію області».
Із прийнятих дзвінків за листопад 3401 заявнику надали відповіді, ще 712 звернень перебуває на розгляді.