Наступного року в Нижанковичах на Львівщині почнуть будувати новий пункт пропуску на українсько-польському кордоні
Автомобільний пункт пропуску через кордон Нижанковичі – Мальховичі будуватимуть у наступному році. Вартість робіт – 109 мільйонів злотих. Запланований термін реалізації проекту 4 роки. Про це повідомив «Форум розвитку Перемишля» на своій сторінці в соцмережі «Фейсбук»
«В межах реалізації проекту, що ініціював Воєвода Підкарпатський 19 травня 2020 року визначили інвестора для будівництва автомобільного переходу в Мальховіце.
Найвигіднішу пропозицію отримали від фірми «PROKOM Construction Sp. z o.o», яка буде відповідальною перед замовником (Воєводою Підкарпатським) за організацію і координацію всіх сторін проекту. Черговим кроком є оголошення тендеру на будівельні роботи. Відбудеться це орієнтовно в наступному році», - йдеться в повідомленні.
Зазначимо, що у межах українсько- польського проекту «Пантера – Транспорт у районі Перемишля та Нижанкович за спадщину співпраці» до майбутнього пункту пропуску через державний кордон Нижанковичі – Мальховичі відремонтували майже 13 кілометрів доріг.
«Проект реалізовували упродовж трьох років спільно з Асоціацією органів місцевого самоврядування «Єврорегіон Карпати – Україна» за фінансової підтримки Європейського союзу. Загальний бюджет – 2, 5 млн євро. Для Львівщини скерували понад 844 тис євро. Для успішного завершення проекту ми виділили цього року майже 12 млн грн з обласного бюджету», – зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.
У прикордонному селі Нижанковичі на Старосамбірщині відремонтували 6 доріг протяжністю 3,7 км доріг. Це вулиці Гагаріна та Лесі Українки з прилеглими до них Першотравневою, Сонячною, Шкільною та Франка. Дороги облаштували бруківкою, освітленням та системою відеомоніторингу.
Ще 8,7 км місцевих доріг реконструювали у Перемишльському повіті.
Зазначимо, що через Нижанковичі також пролягає залізниця Перемишль – Хирів. Громадські організації як із польської, так і з української сторони борються за відновлення транскордонного сполучення по цій залізниці, яка колись була частиною великої Першої Угорсько-Галицької залізниці і поєднувала Галичину та Угорщину.