Виробник автобусів і тролейбусів із Луцька співпрацюватиме із «Південмашем» із Дніпра
Цього тижня ПрАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс» підписало меморандум із Державним підприємством «Виробниче об’єднання «Південний машинобудівний завод імені О.М. Макарова». Цей меморандум передбачає об’єднання зусиль цих компаній у проекті з виробництва пасажирського та вантажного транспорту. Про це повідомили у прес-службі ПрАТ «АК «Богдан Моторс».
У «Богдан Моторс», автоскладальний завод якого знаходиться у Луцьку на Волині, в рамках цього проекту мають намір налагодити постачання до «Південмашу» високоякісних складових, вузлів, компонентів та деталей, а також забезпечити участь виробничому процесі профільних спеціалістів.
У свою чергу «Виробниче об’єднання Південний машинобудівний завод ім. О.М. Макарова» готове долучити ресурси у вигляді виробничих потужностей, обладнання та підготовлену інфраструктуру. Для цього підприємство має багатопрофільний виробничий потенціал та унікальні сучасні технології.
Повідомляється, що компанія «Богдан Моторс» останнім часом активно нарощує обсяги виробництва тролейбусів та автобусів. Зараз на етапі реалізації знаходяться проекти постачання тролейбусів до Луцька, Харкова, Полтави, Сум та Херсону. Також цього року поставлена партія автобусів до Івано-Франківська, а шкільних автобусів – до Рівненської, Тернопільської та Волинської областей.
Зауважимо, що ДП «Південний машинобудівний завод імені Макарова» виготовляє тролейбуси із початку 1990-х років. На початку 1990-х років на підприємстві було освоєно виробництво двосекційного зічленованого тролейбуса ЮМЗ Т1 та односекційного тролейбуса ЮМЗ Т2. На початку 2000-х років за проектом НДІ «Укравтобуспром» на Південмаші було освоєно виготовлення низькопідлогових тролейбусів ЮМЗ Е186, побудованих на базі кузова першого українського низькопідлогового автобуса «Тур» А181. У 2010-ті роки «Південмаш» припинив виробництво власних кузовів для тролейбусів – зараз тут збирають тролейбуси «Дніпро Т103» та «Дніпро Т203» на базі кузовів білоруського виробництва МАЗ 103 і МАЗ 203. Не виключено, що відповідно до меморандуму на «Півдешмаші» збиратиму тролейбуси на базі кузовів, виготовлених у Луцьку на ДП «Автоскладальний завод № 1» ПрАТ «АК «Богдан Моторс». Заміна постачальника кузовів тролейбусів для ПМЗ може бути пов’язана із політичними подіями в Білорусі і погіршенням відносин між Україною і цією державою.