На Львівщині на «Гарячу лінію області» в жовтні частіше всього зверталися з питань транспорту та ремонту доріг
Мешканці Львівської області найчастіше звертаються на «Гарячу лінію області» із приводу питань, пов’язаних із роботою транспорту та станом дорожнього покриття на автодорогах регіону. Про це повідомив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник. Окрім цього, мешканців Львівщини скеровували на обласну гарячу лінію свої запити із приводу проблемних питань у сфері комунального господарства. Про це повідомляє прес-служба Львівської ОДА.
«Набравши короткий номер «112», громадянин може не лише отримати допомогу екстрених служб, а й звернутись зі своїми проблемами до органів виконавчої влади.
Усі звернення, що стосуються роботи органів виконавчої влади, оператори контактного центру реєструють і спеціальною базою даних направляють до виконання у міста, райони та структурні підрозділи обласної державної адміністрації», – зазначив Тарас Роп’яник.
Протягом жовтня 2020 року працівник служби «112» опрацювали загалом 9903 звернення мешканців Львівщини.
Коли мешканець Львівщини звертається на «112», оператор цієї служби, залежно від тематики звернення, з’єднує заявника (методом трансферу) з відповідною екстреними службами: «101», «102», «103», «104» або з «Гарячою лінією області».
Так, з загальної кількості звернень за жовтень 101 звернення було скеровано на екстрену службу «101», 1331 звернень – на «102», 1107 звернень – на «103», 111 звернень – на «104», 7 251 звернень – на «Гарячу лінію області».
Із прийнятих дзвінків за жовтень 3295 заявникам надали відповіді, ще 676 звернення перебуває на розгляді. Нагадаємо, що «Гаряча лінія області» працює цілодобово.