У Львові в час коронавірусного карантину в тролейбусному депо «Львівелектротрансу» простоює електротранспорт

Вівторок, 3 листопада 2020, 11:22
Світлини тролейбусів ЛАЗ-52522, «Skoda 14Tr» та навіть «Богдан» Т601, які уже довго стоять у тролейбусному депо, розмістив фанат електротранспорту Андрій Бойко
У Львові в час коронавірусного карантину в тролейбусному депо «Львівелектротрансу» простоює електротранспорт

У фейсбук-спільноті «Тролейбуси міста Львова» з’явилися світлини, на яких видно тролейбуси українського та чеського виробництва, які простоюють в часі коронавірусного карантину на території тролейбусного депо. Їх автором є фанат електротранспорту Андрій Бойко. На світлинах видно тролейбуси моделі ЛАЗ-52522 із деповськими номерами №№ 008, 040, 041, «Skoda 14Tr» №№ 525, 581, 586 і 601, а також низькопідоговий тролейбус «Богдан» Т601 № 111.

Зазначимо, що до постачання до тролдепо ЛКП «Львівелектротранс» нових тролейбусів, придбаних за кошти кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку, всі тролейбуси, які зображені на світлинах Андрія Бойка, курсували на маршрутах міста Львова.

За даними GPS-моніторингу роботи міського електротранспорту Львова, тролейбус ЛАЗ-52522 із деповським № 008 останній раз працював на маршрутах 10 лютого 2020 року; № 040 – 23 березня 2020 року; № 041 – 12 березня 2020 року; № 525 – 23 березня 2020 року; № 581 – 23 березня; № 601 – 25 березня 2020 року; № 111 – 29 травня 2020 року.

За даними сайту «Міський електротранспорт» із 120  тролейбусів, які знаходяться на балансі ЛКП «Львівелектротранс», в експлуатації знаходиться тільки 80 машин. В тому числі у час карантину простоюють найбільші львівські тролейбуси «Skoda 15Tr». Основною причиною такої ситуації, вочевидь, є недостатня кількість водіїв, отож підприємство не може забезпечити випуск на лінію усієї техніки, яка наявна і на момент призупинення експлуатації на початку карантину перебувала у справному стані.

Зауважимо, що відповідно до діючих обмежень «помаранчевої» карантинної зони в тролейбусах і автобусах дозволяється перевозити не більше пасажирів, а ніж кількість пасажирських сидінь у салонах. В той же час, це правило часто порушується, особливо у години «пік».

comments powered by HyperComments