У Шепетівці кандидати фальсифікують дані на бігбордах

Вівторок, 13 жовтня 2020, 21:44
У Шепетівці спостерігачі ОПОРИ впродовж 5-10 жовтня зафіксували білборди кандидатів та політичних сил з доклеєними вихідними даними. У такий спосіб додали визначені виборчим законодавством обов’язкові відомості до зовнішньої реклами як окремих кандидатів, так і політичних сил.
У Шепетівці кандидати фальсифікують дані на бігбордах

Вихідні відомості з’вилися на білбордах ВО «Батьківщина», які ще донедавна не відповідали вимогам виборчого законодавства. Крім того, неповні вихідні дані доклеїли на білборд кандидата на посаду шепетівського міського голови Максима Бондарєва.

Зазначимо, що в перші дні жовтня ОПОРА повідомляла про зовнішню рекламу без вихідних даних і, зокрема, в матеріалі йшлося про білборди ВО «Батьківщина» в Шепетівці.

До слова, на зовнішній рекламі кандидата на посаду міського голови Шепетівки Аліма Штена, про яку тоді також згадувала ОПОРА, оскільки на білборді вказали неповні вихідні відомості, наразі доклеїли дані, яких не вистачало.

«Коли на білборди партій чи кандидатів, які ОПОРА фіксувала ще до того, як визначилися суб’єкти виборчого процесу, пізніше доклеюють вихідні дані, ми не можемо бути впевненими, що агітація була виготовлена за рахунок і в межах коштів виборчих фондів кандидатів чи партій, як того вимагає виборче законодавство. Адже підставою для відкриття поточного рахунку виборчого фонду є копія рішення територіальної виборчої комісії про реєстрацію відповідного кандидата або про реєстрацію кандидатів у депутати, включених до виборчого списку організації партії», – говорить координатор спостереження Громадянської мережі ОПОРА за виборами у Хмельницькій області Андрій Попик.

У частинах 1-2 статті 53 Виборчого кодексу України йдеться про те, що кандидат, партія (організація партії) – суб’єкти виборчого процесу можуть на власний розсуд виготовляти матеріали передвиборної агітації за рахунок і в межах коштів свого виборчого фонду. Кандидат, партія (організація партії) – суб’єкт виборчого процесу можуть також виготовляти друковані матеріали передвиборної агітації з використанням обладнання, що їм належить. Відомості, що містяться у таких матеріалах, повинні відповідати вимогам законодавства. Друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про підприємство, що здійснило друк, або інформацію, що друк здійснено з використанням обладнання відповідного кандидата або партії (організації партії), яка висунула кандидата (кандидатів), їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів.

comments powered by HyperComments