Мешканців Львівщини більше всього непокоять теми громадського транспорту, дорожнього і комунального господарства
У вересні 2020 року на короткий номер «112» було скеровано 9916 звернень мешканців регіону. Про це повідомили у прес-службі Львівської обласної державної адміністрації.
Повідомляється, що із майже 10 тисяч звернень 157 було пере скеровано на гарячу лінію ДСНС «101», 1604 звернення – на телефон Національної поліції 102, 1094 звернення скерували на лінію «швидкої медичної допомоги», 110 звернень було скеровано на телефон служби газу. «Гаряча лінія області» прийняла 6951 звернення.
У Львівській ОДА кажуть, що на «Гарячу лінію області» найчастіше скаржаться на роботу громадського транспорту, на стан дорожнього покриття, а також на стан комунального господарства.
Із прийнятих дзвінків за вересень 3785 заявникам надано відповіді, ще 751 звернення перебуває на розгляді.