У Чернівцях можуть зупинитися тролейбуси через відключення струму
У Чернівцях може зупинитися рух електротранспорту. Причиною цього є борги комунального «Чернівецького тролейбусного управління» за спожиту електроенергію у сумі біля 1,5 мільйони гривень. Це борг за червень. В результаті електротранспорт можуть відключити від струму, пише інформаційне агентство «АСС».
Гроші на виплату боргу КП «ЧТУ» мала виділити Чернівецька міськрада, прийнявши відповідне рішення на сесії. Однак вчора депутати так не дійшли згоди у питанні перерозподілу бюджету і грошей не виділили. Тепер у ЧТУ очікують на рішення сесії міськради, яка запланована на четвер, повідомив начальник комунального підприємства Михайло Олексюк. За його словами, ЧТУ запевнили, що у четвер все буде вирішено.
«Якщо я в четвер зателефоную і скажу конкретно на який день будуть гроші, то враховуючи той факт, що ми завжди вчасно платили, мене запевнили, що почекають. Чекають у четвер мого дзвінка», – розповів Михайло Олексюк.
Він має повідомити обленерго конкретну дату коли будуть виплачені гроші за електроенергію використану у червні. Борг за електроенергію складає 1 мільйон 400 тисяч гривень. Якщо конкретної дати виплати боргу не назвуть, контактну мережу міста можуть відключити від напруги.
Крім того, через те, що ЧТУ працювало у режимі спецперевезень, підприємство отримало збитки і працівники не отримали заробітну плату.
«Вранці я був на випуску, зустрічався з ремонтними бригадами, просив, пояснював, щоб увійшли в положення. Люди поки мені вірять, що на наступному тижні зарплату виплатять», – каже начальник ЧТУ.
Вчора на комісії ТЕБ та НС внесли пропозицію відновити пасажирські перевезення у звичному режимі, але лише сидячих пасажирів. Говорили також і про повернення пільгових перевезень, але це була лише пропозиція, наголошує Олексюк.
«Пільги поки не діють, тому що має бути бодай рішення виконкому. Пільги були скасовані рішенням сесії міської ради, тому у підприємства просто немає законної підстави перевозити пільговиків», – пояснює Олексюк.
Однак якщо повернуть перевезення пільговиків і перевозитимуть лише сидячих пасажирів, то це принесе ще більші збитки підприємству. Втрати підприємства за час карантину становлять 65-70%.
«Коли не було карантину підприємство заробляло на виплату зарплат, а також отримувало компенсацію за пільговиків. І в нас не стояло питання про зарплату, просто стояло питання про відшкодування за виконану роботу. Все», – зазначає начальник комунального підприємства.
До розгляду питання фінансової допомоги ЧТУ депутати планують повернутися на сесії 16 липня.