Діяти на випередження: в «Торчині» зробили ставку на лідерів

Ростислав Касьяненко  |  Понеділок, 11 грудня 2017, 15:44
У селі Торчин, що на Волині, напевно, не залишилось жодної родини, в якій хтось не працював би на фабриці с тою самою назвою.
Діяти на випередження: в «Торчині» зробили ставку на лідерів

У 2003 році фабрику придбала корпорація Nestle, стратегія якої полягає в тому, щоб розвивати не просто працівників на різних лініях підприємства – в компанії роблять ставку на лідерів. Саме тому тут один з найнижчих на Західній Україні показник відтоку кадрів в Євросоюз.

«Цінність «Торчина» у тому, що нам потрібні не просто руки чи голови, але і серця людей, для того, щоб разом створювати найкращий продукт та бути лідером у виробництві холодних соусів, – каже HR-директор фабрики Світлана Пілюк.


Відповідно, щоб бути конкурентоспроможними, на «Торчині» багато працюють над оптимізацією витрат. Разом з тим на фабриці, як і в цілому в Nestle, надають велику увагу піклуванню про навколишнє середовище. На підприємстві поставили перед собою ціль - знижувати використання енергії, викид парникових газів та відходів кожен рік на 4%. Гарних результатів тут досягають, впроваджуючи проекти по енерго- та водозбереженню.


«Цього року ми впровадили проект по оптимізації нашої котельні, що дозволить підвищити її ефективність на 10%, – розповідає директор фабрики «Торчин» Руслан Богдан. – Це дало нам змогу знизити використання енергії в цілому на 4%. Ця програма на «Торчині» діє постійно. Фабрика також впроваджує новітні технології LED-освітлення та оптимізує допоміжне обладнання».

Але в Nestle не планують залишатись на тих самих позиціях. План на 2018-й рік дозволить компанії скоротити на волинському підприємстві споживання енергії більше, ніж на 5%, разом із споживанням води – на 4%.

Пан Богдан також розповів, що капітальні інвестиції, які компанія планує впровадити наступного року, пов’язані з її виробничими процесами. Зокрема на фабриці хочуть встановити конвеєр для готової продукції.

«Зараз лінії встановлені в цеху в різних містах, і в кінці кожної лінії є людина, яка складає короба на палети. Ідея полягає в тому, щоб встановити усі фасувальні лінії в один ряд і, об’єднавши їх конвеєром для готової продукції, виділити окрему зону для маніпуляцій, що дозволить «Торчину» знизити людські зусилля при виконанні цих робіт», – впевнений Руслан Богдан.


«У всіх розвиваємо внутрішнє мислення: як діяти на випередження, а не робити будь-як, – продовжує Світлана Пілюк. – Корпоративна культура Nestle ставить у центр всього – споживача, для якого, власне, і виробляє всі продукти ця світова компанія». 

comments powered by HyperComments