Після відключення «телеканалів Медведчука» зросла популярність каналу Мураєва «НАШ»

П'ятниця, 5 лютого 2021, 17:15
У перший день після відключення каналів «112 Україна», «NewsOne» та «ZIK», аудиторія «Нашого» зросла у понад три із половиною рази.
Після відключення «телеканалів Медведчука» зросла популярність каналу Мураєва «НАШ»

Канал Мураєва «Наш» після відключення «телеканалів Медведчука» збільшив свою аудиторію і вийшов у лідери з-поміж інформаційних мовників у великих містах. Про це повідомляє «Детектор медіа».

Після відключення каналів «112 Україна», «NewsOne» та «ZIK» найбільше зросли показники у каналу Євгена Мураєва «Наш». Його частка у перший день після відключення зросла у понад 3,5 разів.

Якщо 2 лютого канал мав частку 0,47% за аудиторією 18+, Вся Україна, то 3 лютого вона сягнула до 1,72%. А у великих містах з населенням 50 тис.+ канал вийшов у лідери з часткою 2,65%, випередивши «Прямий» з часткою 2,13%.

При цьому в середньому у січні «Наш» мав досить скромні показники і займав останні позиції в топі інформаційних мовників з часткою 0,38% за вибіркою Вся Україна та 0, 52% за вибіркою 50 тис.+, аудиторія 18+.

Другим «бенефіціаром відключення», однак не з таким потужним результатом, став «Прямий». Його частка зросла з 1,31% до 2,2% за аудиторією 18+, Вся Україна. У містах з населенням понад 50 тисяч: з 1,68% до 2,13%.

Окрім «Наш» та «Прямий» зросли показники у інших  інформаційних мовників.

Так, у перший день відключення 3 лютого у порівнянні з 2 лютим, за аудиторією 18+, Вся Україна частка «24 каналу» зросла з 0,38% до 0,40%, «5 каналу» – з 0,76% до 0,83%, «Еспресо» з 0,87% до 0,90%. Єдиний канал з поміж умовно інформаційних частка якого знизилась у перший день відключення «трійки Козака-Медведчука» це УНІАН: 2 лютого він мав 0,42%, а 3 лютого 0,38% за згаданою аудиторією.

Показники ж інформаційного каналу «Україна 24» неможливо оцінити, адже дані по ньому в панелі закриті. 

Нагадаємо, з поміж каналів Козака-Медведчука у 2021 році найкращі цифри мав «ZIK». У січні він був лідером майже на рівні з «Прямим» і випереджав його за переглядом у великих містах. Далі в топі розміщався  «112 Україна», а за ним «NewsOne». 2 лютого напередодні відключення «ZIK» мав частку 1,15%, «112 Україна» - 0,91%, а NewsOne 0,72% за аудиторією 18+, Вся Україна.

Дані надані агенцією Vizeum Ukraine. Дані телепанелі належать ІТК; дослідник — Nielsen; моніторинг — «Комунікаційний альянс». Дані наведено для аудиторій 18+, вибірки «Вся Україна» та «50 тис.+» за показниками rat % і shr %. Дані Overnight. Детальніше по показниках — у глосарії ІТК.

comments powered by HyperComments