У Чернігові на автозаводі завершують складання першого трамвая
Чернігівський автозавод, який входить до складу корпорації «Еталон», завершує складання трамвайного вагона моделі TR3100, виготовлення якої керівництво корпорації анонсувало під час підсумкової прес-конференції у кінці 2019 року. Із світлин, які розмістили у фейсбук-спільноті «Громадський транспорт», видно, що уже практично завершено складання кузова трамвайного вагона, щоправда під вагоном немає візків.
Раніше анонсувалося, що для трамваїв моделі TR3100 виробник застосує капітально-відновлені візки від трамвайних вагонів «Tatra» чеського виробництва. Розробку конструкції трамвайного вагона проводила філія Чернігівського автозаводу НДІ Автомобілебудування, яка знаходиться у Львові. На відміну від розробок інших українських виробників трамваїв – концерну «Електрон» та ТзОВ «Татра-Юг», які зараз розробляють і виготовляють багатосекційні трамваї із часткою низької підлоги від 100 до 70%, «Еталон» вирішив створити односекційний «коритопідлоговий» трамвайний вагон, у якому відсоток низької підлоги не перевищуватиме 35%. В той же час, такий трамвай, на відміну від багатосекційних, не потребуватиме глобального переобладнання трамвайних депо. Зазначимо, що за своїми параметрами до трамвая TR3100 близький трамвайний вагон К1М від компанії «Татра-Юг».
Де випробовуватимуть трамвайний вагон від концерну «Еталон» наразі невідомо – у Чернігові трамвайних колій немає – електротранспорт тут представлений тільки тролейбусами.
Таким чином корпорація «Еталон» стає третім діючим виробником нових трамвайних вагонів в Україні – разом із ТзОВ «Татра-Юг» та «Концерном «Електрон». Зазначимо, що у 1990-2000-х роках була спроба налагодити виробництво українських трамваїв на заводі «Луганськтепловоз», а у 1920 – 1960-х роках пасажирські трамвайні вагони виготовляв Київський завод електротранспорту імені Дзержинського.
Автор фото - Василь Брандлер.