Odessa Holiday Fashion Week - стратегічний партнер Українського тижня високої моди, який націлений на розвиток дизайнерських стартапів
Після відкриття під час вечірки в концептуальному просторі "Кокон" Odessa Holiday Fashion Week розпочався і на своїй основній площадці Maristella Sea Line.
Організатор проекту Володимир Нечипорук на прес-конференції назвав всіх учасників Odessa Holiday Fashion Week "продавцями щастя" і звернув увагу на технологічних партнерів: "Реально ми ж нічого не робимо, ні хліба-солі, ні води, ні життєво важливих продуктів. Ми - продавці емоцій, продавці щастя, і кожен нюанс, який біля нас на цій території - дуже важливий. Наприклад, у Lexus буде віртуальний тест-драйв, тобто, не треба буде виїжджати за межі локації, а пройти тест-драйв на вибраної моделі безпосередньо на території фестивалю. В цьому році ми з задоволенням декларуємо і оголошуємо про технологічному партнері Huawei. Їх колаборація з Жаном Гритцфельдом - це інтерпретація його ідей і філософії, і Huawei буде цікавий вам, цього ще ніхто не знає до кінця".
Також Нечипорук розповів про конкурс молодих дизайнерів: "Стався дуже важливий для нас момент. Ви знаєте, ми придумуємо, шукаємо можливість збільшити призовий фонд конкурсу молодих дизайнерів. Є перше місце, є призери, крім ваших захоплених, або навпаки, критичних відгуків, дизайнери отримують якісь стимули для подальшого розвитку - це або грант на участь у "Нових іменах", або навчання... Ми домовилися з Пепсі, яка не тільки безпосередньо конкурс підтримує, але і пропонує цілу програму переможцям і призерам в міжсезоння. Тобто, це і можливості працювати безпосередньо на проекти Пепсі - музичні і спортивні, так і можливість створювати за допомогою бренду, наприклад, приз - створення Арт-простір моди на українському Тижні моди".
Одесит Костянтин Леонтьєв зазначив, що місцеві бренди все активніше виходять за межі міста: "Проект Odessa Holiday Fashion Week - стратегічний партнер Українського тижня високої моди, який націлений на розвиток дизайнерських стартапів. За останні сім років нашої роботи ми можемо похвалитися тим, що існує більше 30-ти брендів, які успішно представляються за межами нашого міста. Зокрема, у вівторок будуть представлятися три бренду-резидента Odessa Holiday Fashion Week – "Своє", "6.15 a.m. by Alina Frolova" і КЕКЕ. Я вірю, що це буде для них відмінний старт, щоб вийти далеко за межі Одеси".