За роботами - майбутнє. У тому числі - і в Україні
Ось що він написав у своєму Фейсбуці.
"У кожній школі України повинен бути свій клас з вивчення інноваційних технологій!
На запрошення народного депутата Oleksiy Mushak, побував в гостях проекту "RoboUa" в Київському фізико-математичному ліцеї.
Олексій і його однодумці, до яких тепер приєднався і я, розробили проект оснащення шкільного класу останніми прикладним досягненнями науки і технологій, які може освоїти і управляти 10-річна дитина.
У число оснащення класу входять кілька програмованих 3D-принтерів, окуляри створюють віртуальну реальність, яка не поступається спецефектів у фільмі "Матриця", комплекти для конструювання роботів LEGO і багато інших електронних гаджетів, звичайних для Європи і є поки рідкістю для України.
У кожній школі України повинен бути такий клас, де дитина може долучитися до останніх досягнень науки і техніки.
І не в теорії, а на практиці!
Забезпечити всі школи України такими класами за рахунок бюджету - неможливо. Це очевидно.
Але без того, щоб наші діти долучалися до постежимо досягненням науки і техніки, ми ніколи не вирвемо України з кола бідності та злиднів.
Коли недавно Президент України, в ході одного з своїх зарубіжних візитів, сказав, що в Україні найнижчі заробітні плати і це добре для інвестицій, то я з ним не можу погодитися.
Низькі зарплати в умовах низької кваліфікації і дефіциту технічних та інженерних кадрів - це стагнація і безвихідь для економіки і держави Україна.
Досвід Сінгапуру та інших "азіатських тигрів", показує, що вони домоглися прориву не тільки і не стільки за рахунок припливу іноземних інвестицій, скільки за рахунок постійного навчання та підвищення кваліфікації інженерного і технічного персоналу.
А починати зацікавлювати дітей бути інженерами і конструкторами треба зі шкільної лави!
Закликаю всіх соціально-відповідальних підприємців і громадських діячів сприяти в обладнанні українських шкіл класами робототехніки за прикладом проекту "RoboUa".
За цим майбутнє!"
На жаль, відгуки користувачів Інтернету скочуються в негатив. Для прикладу.
Ольга Марян
Для початку треба в школах поставити "новітніх" директорів, так як ті, які по 30 років сидять в школах і їм нічого не треба! Батьки готові вкладати гроші (не сподіваючись на державну підтримку) в школи для розвитку своїх дітей, але "головне гальмо" не дає розвиватися ні вчителям, ні дітям!