Люк Шенье і Володимир Могильовець увійшли до жюрі фестивалю Propeller Digital 2014

П'ятниця, 16 травня 2014, 09:44
Оргкомітет Міжнародної Інтернет-премії Propeller Digital продовжує анонсувати членів жюрі поточного року.
Люк Шенье і Володимир Могильовець увійшли до жюрі фестивалю Propeller Digital 2014

Фахівець з креативних стратегій міжнародного рівня Люк Шенье (Luc Chenier) народився в 1972 році в Канаді. Ветеран з 20-річним досвідом в галузі міжнародного маркетингу, підприємець і спікер. Працював в Канаді, Україні, Росії, Китаї.

Почавши кар'єру дизайнером-графіком, Люк незабаром працював з такими клієнтами, як CFL (Канадська футбольна ліга), Sasktel і навіть Урядом Канади. До України Люк приїхав, прийнявши пропозицію Юрія Когутяка очолити креативний напрям в агентстві Bates Ukraine, де йому довелося попрацювати з  «Київстар», BAT, Fozzy Group.

Зайнявши пост креативного директора JWT Russia Люк зміг додати в портфоліо кейси таких компаній, як Unilever, Jacobs і Mazda Motors. Після чого перейшов на сторону клієнта, ставши маркетингом-директором MTV, де Люк займався відразу трьома напрямом: маркетинг, PR і Digital.

Повернувшись до Північної Америки, Люк Шенье стає глобальним креативним і стретегічним директором  одного з найбільших світових виробників ігор - BODOG.

У 2012 році родинні обставини змусили його повернутися до України, де Люк отримує пропозицію стати стратегічним директором холдингу Havas Ukraine.

Був членом жюрі КМФР, Золотий Пропелер, Golden Hammer, Adrenalinas (Литва), ACE awards (Канада), Summit awards (США).

В даний момент він займається розвитком своєї компанії TITANIUM, а також консультує по питаннях креативної стратегії Уряд Литви (туризм), а також ряд ряд корпорацій в Європі і Азії: TSUM Kiev (Easta Holdings), Synaps International, etc.

Ще один член жюрі Володимир Могильовець – креативний директор PRKVADRAT, лідируючого агентства маркетингових сервісів за версією Асоціації Рекламних Організацій Білорусі.

За 8 років реалізував сотні проектів для таких клієнтів як Coca-cola, Samsung, Mondelez, Heineken, Red Bull, velcom, BOSCH, Danone на території Білорусі, України і Росії.

Протягом двох років відповідав за розвиток digital-напряму в PRKVADRAT. Двічі представляв Білорусь в конкурсі Young Lions Media в рамках міжнародного фестивалю Cannes Lions. Конкурс цікавий тим, що об'єднує вільне володіння каналами комунікацій і креатив: основні уміння, які потрібні від учасників, - бути не лише талановитими в творчому плані, але і професійно розуміти і відчувати, як і в якому форматі твої ідеї працюватимуть найефективніше.

Куратор в мінській школі інтерактивних комунікацій (ІКРА) 

В портфоліо Володимира є нагороди таких фестивалів, як Digital Communication Awards, КМФР, Red Apple, Срібний меркурій, Золотий Пропелер, Propeller Digital, Білий Квадрат, Ad Stars.

Нагадаємо, дедлайн подачі конкурсних робіт на фестиваль інтерактивної реклами Propeller Digital продовжено до 15 травня, а терміни оплати робіт — до 25 травня. Як повідомлялося раніше, враховуючи економічну ситуацію в країні, Оргкомітет фестивалю вирішив відмінити реєстраційний внесок для всіх учасників, включаючи конкурсантів з Російської Федерації і Автономної Республіки Крим. Також було прийнято рішення відмінити підвищення цін на пізню подачу робіт.

Міжнародна Інтернет-премія Propeller Digital проводиться щорік, починаючи з 2003 року. За 11 років успішної роботи в інтернеті-індустрії організатори Propeller Digital заробили серйозний кредит довіри. Інтернет-премія з 2011 року входить в Рейтинг креативності діджітал-агентств Всеукраїнської рекламної Коаліції (k=0.75), а з сезону 2014/2015 — в Рейтинг креативності і майстерності (Creativity & Craft Rating) ВРК (k=1.0).

З а останні шість років фестиваль Propeller Digital зібрав більше 800 кращих діджітал-кейсів з України, Росії, Білорусі, Ізраїлю і Прибалтики. Жюрі Інтернету-премії в різний час очолювали відомі фахівці у сфері реклами і digital media: Кирило Готовцев, Maniaco (2009), Єгор Яковлєв, Twigle Media (2010), Андрій Борісевіч, Hearst Shkulev Media (2011), Віталій Биков, Red Keds (2012, спільно з Йоахимом Бенцом, Beiersdorf Ukraine), Владилен Ситников, Hungry Boys (2013).

Інформаційними партнерами фестивалю виступають: Marketing Media Review, Sostav.ru, Sostav.ua, Marketing.by, LB.ua, Bigmir (генеральний партнер).

Нагородження переможців фестивалю цього року пройдет в Києві 28 травня. Традиційні захисту проектів будуть організовані в режимі онлайн. Члени жюрі зберуться в Києві за день до нагородження переможців, обговорять конкурсні роботи, заслуховуватимуть захисту проектів у ряді номінацій і визначать кращих з кращих.

comments powered by HyperComments