Екс-працівник «Львівавтодору» звинуватив нинішнє керівництво ЛКП у фінансуванні російського бізнесу
Колишній очільник відділу автоматизованої системи оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор» Сергій Журбенко звинуватив теперішніх керівників цього підприємства у тому, що в ЛКП активно використовують програмне забезпечення російського виробництва, права на його використання належать російській організації. Про це Журбенко написав у соцмережі «Фейсбук».
Зокрема, Сергій Журбенко каже, що у ЛКП «Львівавтодор» встановлено систему контролю доступу та обліку робочого часу «Guard Light» виробництва російської компанії «Iron Logic». Права на це програмне забезпечення має російська компанія – «Общество с ограниченной ответственностью «Научно-Производственная фирма «Медицина-техника». Зазначене підтверджується наявністю цих даних у реєстрі Мінкомзв’язку Російської Федерації.
Журбенко повідомляє, що це програмне забезпечення дозволяє одночасну роботу з об’єктами через Інтернет, дистанційне керування контролерами, роботу через проксі-сервер.
«Все зазначене дозволяє зробити висновок про наявність прихованих можливостей для розробників програмного забезпечення віддаленого впливу на систему, надання можливості увійти на підприємство невстановленим особам, зчитування повної інформації про всіх співробітників підприємства та їх пересування», – зазначає Сергій Журбенко.
Екс-працівник ЛКП «Львівавтодор» у якості прикладу приводить проникнення на підприємство ЛКП «Львівавтодор» невідомих осіб у липні 2019 року. Не виключено, що це також відбулось внаслідок дистанційного впливу на систему контролю доступу з боку російських розробників програмного забезпечення. Розслідування цього випадку так і не знайшло свого логічного завершення. Адже не встановлено причетні особи та не проінформовано про результати.
Сергій Журбенко звертає увагу на те, що ЛКП «Львівавтодор» є одним із найбільших реципієнтів міського бюджету Львова. Підприємство володіє відеоінформацією з найбільших транспортних вузлів міста. Саме тому, не виключений інтерес спецслужб Російської Федерації до цього підприємства.
Журбенко каже, що директор ЛКП «Львівавтодор» пані Оксана Єстеферова та заступник директора ЛКП із питань безпеки О.В. Власюк не припинили використання на підприємстві програмного забезпечення російського виробництва, а навпаки ініціюють подальше розширення використання цього програмного забезпечення. ЛКП «Львівавтодор» сплачує винагороду за використання програмного забезпечення «Guard Light». Фактично через посередників фінансує бізнес країни агресора з використанням коштів бюджету Львова.
Меню програми «Guard Light», звіти, усю інформацію показують російською мовою. Використання української – не передбачено. Таким чином посадові особи, порушують норми чинного законодавства України.
За письмовими свідченнями Власюка О.В. права адміністрування системи контролю доступу та обліку робочого часу «Guard Light» є поза сферою впливу працівників та посадовців підприємства. Вони є у ФОП Мрак Оксана Богданівна, яка зареєстрована у с. Вовчатичі, Жидачівського району, Львівської області.
Характеристиками та правами адміністрування цієї системи Власюк О. В. не володіє. Це створює загрозу проникнення сторонніх осіб на підприємство та витоку інформації про облік працівників та їх пересування.
Сергій Журбенко стверджує, що призначення нинішнього керівництва ЛКП «Львівавтодор» пролобіював заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Андрій Білий. Цей чиновник, за словами Журбенка, «відомий як син депутата «Єдиної Росії» у Криму, про якого кажуть як лобіста інтересів Чуркіна». Журбенко стверджує, що Андрій Білий причетний до призначення керівницею ЛКП «Львівавтодор» пані Єстеферової, а також до призначення Власюка, який зареєстрований у місті Хмельницькому і не володіє українською мовою – постійно на роботі спілкується російською (дуже часто нецензурною).
Зазначимо, що Сергій Вадимович Журбенко працював у ЛКП «Львівавтодор» із 2016 року. Тут він очолював відділ, який відповідав за впровадження системи «електронний квиток», в тому числі брав участь у складанні тендерної документації та проведенні тендерної процедури із впровадження системи. До приходу на роботу в ЛКП «Львівавтодор» працював на посаді т.в.о. начальника Управління транспорту і зв’язку Львівської міськради і заступника начальника цього управління в 2014 – 2015 рр. Працював секретарем робочої групи із впровадження електронного квитка, якою керував Олег Синютка в 2014 році. Після завершення тендеру по «е-квитку» був звільнений із ЛКП «Львівавтодор». Сергій Журбенко є офіцером запасу, служив у прикордонній службі України.
Щодо Андрія Білого, то він був призначений на посаду позаштатного радника міського голови Львова влітку 2017 року. Практично одночасно став заступником директора ЛКП «Львівелектротранс» – офіс цього підприємства знаходиться навпроти будинку управління СБУ у Львівській області. Андрій Білий деякий час виконував обов’язки керівника ЛКП «Львівелектротранс», працював виконавчим директором підприємства у 2017-18 рр. Далі був призначений на посаду заступника директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, який «курує» питання транспорту та інфраструктури (ЛКП «Львівелектротранс», ЛКП «Львівавтодор» та ЛК АТП № 1). Батько чиновника Леонід Білий дійсно проживає в окупованому Криму і потрапив у базу сайту «Миротворець».
На фото - Сергій Журбенко та Андрій Білий, джерело - прес-служба ЛМР.