В «Львівелектротрансі» обіціють випускати на маршрути 145 одиниць електротранспорту
У ЛКП «Львівелектротранс» заявили про те, що від сьогодні, 15 березня 2021 року підприємство збільшило випуск електротранспорту на маршрути. Про це повідомила речниця ЛКП «Львівелектротранс» Ольга Мельник посилаючись на інформацію від директора Андрія Свищо, пише прес-служба Львівської міськради.
За словами керівника ЛКП «Львівелектротранс» Андрія Свищо, збільшення кількості електротранспорту на маршрутах ініціювали для «покращення обслуговування пасажирів та комфортного доїзду загалом».
«Враховуючи пасажиропотік, ми збільшуємо випуск усього електротранспорту. Відтак, на тролейбусних маршрутах курсуватиме 70 одиниць, а на трамвайних – 75 одиниць», – зазначив керівник ЛКП «Львівелектротранс».
За даними служби логістики та організації руху ЛКП «Львівелектротранс» (керівник – Володимир Забавський», від сьогодні:
- на трамвайному маршруті № 1 (Залізничний вокзал – Погулянка) курсує 7 вагонів із інтервалом 10 – 12 хвилин;
- на маршруті № 2 (вул. Пасічна – вул. Коновальця) – 12 вагонів із інтервалом біля 6 хвилин;
- на маршруті № 3 (пл. Соборна – Аквапарк) – 12 вагонів із інтервалом 4 – 5 хвилин;
- на маршруті № 4 (Залізничний вокзал – вул. Вернадського) – 9 вагонів із інтервалом 9 – 10 хвилин;
- на маршруті № 6 (Залізничний вокзал – вул. Миколайчука) – 10 вагонів із інтервалом 7 – 8 хвилин;
- на маршруті № 8 (площа Соборна – вул. Вернадського) – 15 вагонів із інтервалом в 4 хвилини;
- на маршруті № 9 (Залізничний вокзал – вул. Вітовського – Замарстинівська) – із інтервалом 8 – 9 хвилин.
Так само збільшено кількість рухомого складу, який курсує на 7 тролейбуних маршрутах. На маршрути має виходити наступна кількість тролейбусів і витримуватися наступний інтервал:
- маршрут № 22 (Університет – Автовокзал) – 11 тролейбусів, інтервал 8 хвилин;
- маршрут № 23 (вул. Ряшівська – вул. Хуторівка) – 6 тролейбусів, інтервал 13 хвилин;
- маршрут № 23а (вул. Ряшівська – Автовокзал) – 6 тролейбусів, інтервал 13 хв.;
- маршрут № 24 (вул. Шота Руставелі – пр. Червоної Калини) – 7 тролейбусів, інтервал – 10 хвилин;
- маршрут № 25 – (вул. Шота Руставелі – Автовокзал) – 11 тролейбусів, інтервал 7 – 8 хвилин;
- маршрут № 27 (Університет – станція Скнилів) – 1 тролейбус, інтервал 67 хвилин;
- маршрут № 29 (Університет – Аеропорт) – 8 тролейбусів, інтервал 7 – 8 хвилин;
- маршрут № 30 (Університет – вулиця Ряшівська) – 5 тролейбусів, інтервал 14 хвилин;
- маршрут № 31 (вул. Шота Руставелі – Центр легеневого здоров’я – Сихівський цвинтар) – 1 тролейбус, інтервал 81 хвилина;
- маршрут № 32 (Університет – вул. Суботівська) – 6 тролейбусів, інтервал 10 хвилин;
- маршрут № 33 (площа Івана Підкови – вул. Б. Грінченка) – 12 тролейбусів, інтервал 4 – 5 хвилин.
Зазначається, що із 25 лютого ЛКП «Львівелектротранс» збільшило випуск тролейбусів на маршрути № 24, 25 і 33. Також на сайті ЛКП «Львівелектротранс» (https://let.org.ua/uk/online-map) відновлено роботу відстеження онлайн, яке тимчасово не працювало, через пожежу у дата-центрі у Страсбурзі.
Нагадаємо, що у 2019 – 2020 році ЛКП «Львівелектротранс» отримало від консорціуму ПрАТ «Концерн «Електрон» та ТзОВ «СНУП «Електронтранс» 50 нових низькопідлогових тролейбусів «Електрон» Т191.02 (№№ 124 – 173). Їх придбали за кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. До того в 2014-16 рр. для ЛКП «Львівелектротранс» за кошти бюджету було придбано 10 нових тролейбусів «Електрон» Т191 (№№ 114 – 123) та 1 електробус «Електрон» Е19. Крім того у 2016 – 2019 роках капітально-відновлювальним ремонтом було відновлено понад півтора десятки тролейбусів «Skoda 14Tr». Таким чином, цим тролейбусам на 8 – 10 років продовжено термін експлуатації.
Щодо трамваїв, то у 2013-16 роках ЛКП «Львівелектротранс» придбало 9 нових трамваїв «Електрон» та 5 вживаних трамваїв «Tatra KT4D» із міста Ерфурта, а у 2018 році місто придбало 30 вживаних трамваїв «Tatra KT4DМ», які пройшли глибоку модернізацію.
Загалом, за даними сайту «Міський електротранспорт» на балансі ЛКП «Львівелектротранс» перебуває 134 пасажирських трамваїв, із яких справними станом на 15 березня 2021 року є 103 вагони. Також підприємство має на балансі 117 пасажирських тролейбусів різних моделей, із яких експлуатує тільки 79 машин. Таким чином підприємство забезпечує випуск на лінію тільки 56% наявного трамвайного парку (72,8% справного парку трамваїв) і лише 60% наявного парку тролейбусів (88% від справного парку). Очевидною причиною таких низьких відсотків використання наявного парку є брак водіїв електротранспорту.
Зауважимо, що у Львові наразі не експлуатується жоден із 5 двосекційних тролейбусів «Skoda 15Tr» попри те, що пасажири комунального транспорту постійно скаржаться на переповнений у години «пік» комунальний транспорт навіть у часи «коронавірусного карантину».
Довідково. Відповідно до Закону України «Про міський електричний транспорт», відносини перевізника (ЛКП «Львівелектротранс») та замовника перевезень (Управління транспорту Львівської міськради), регламентується законодавством і Договором про організацію надання транспортних послуг. У цьому Договорі, зокрема, визначаються обсяги і якість транспортних послуг за маршрутами згідно із розкладом руху та вартість перевезення пасажирів. Такий договір має укладатися на основі типового договору не менш за квартал до початку його дії і терміном не менше, а ніж на один рік. Також відповідно до Закону України «Про міський електричний транспорт» саме на замовника (Управління транспорту) покладено обов’язок визначати обсяги транспортної роботи, маршрути та показники регулярності руху.
Враховуючи це не «Львівелектротранс» має збільшувати випуск тролейбусів і трамваїв на маршрути – відповідний процес має здійснювати Управління транспорту, виходячи із потреби в перевезеннях пасажирів, а також діючих карантинних обмежень.