Апарат Львівської міськради потребує 125 працівників
У Львові 26 травня 2016 року міська рада прийняла ухвалу № 505 «Про затвердження структури виконавчих органів Львівської міської ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів», відповідно до якої у штаті апарату ради мало працювати 1530 працівників. З того часу в цю ухвалу внесли біля 20 змін, а чисельність апарату зросла до 1810 осіб, тобто на 18,3%. Про це пише львівське-інтернет-видання «Leopolis.news».
Журналісти «Leopolis.news» подали у Львівську міськраду запит про кількість вакантних посад у апараті ради. Як виявилося, станом на 15 січня цього року апарату ради бракувало 125 фахівців, тобто 7% до штатної чисельності апарату. Вакантними були посади від провідного фахівця до директора департаменту.
Із наявних вакансій 30 можна віднести до керівних посад. Це і директори департаментів та їх заступники, начальники управлінь та їх заступники, начальник відділів та інспекцій, а також голова райадміністрації. При цьому є штатні посади, на які роками не оголошується конкурс.
Найбільше вакансій в управлінні безпеки міста – аж 15. В управлінні міжмуніципального співробітництва – 10 вакансій, в управлінні адміністрування приміської зони та управлінні транспорту – по 9, у департаменті гуманітарної політики – 7.
Зазначимо, шо на утримання чиновників та працівників виконкому в бюджеті Львівської МТГ на 2021 рік передбачене фінансування понад півмільярди гривень – 548,67 мільйнів гривень. Загалом в складі апарату Львівської міськрад буде 10 департаментів, 22 управління, 6 районних адміністрацій і одна інспекція. Порівняно із 2020 роком витрати на зарплату чиновників Львівської міськради зросли на 17,6%. Середня зарплата – 25 – 28 тисяч гривень на місяць.