У Львові на маршрути виходить менше двох третин наявного електротранспорту
Хоча влада Львова постійно декларує пріоритетний розвиток електротранспорту, на маршрути міста виходить менше двох третин наявного парку електротранспорту – це випливає із слів директора ЛКП «Львівелектротранс» Андрія Свищо, які опублікувала прес-служба Львівської міськради.
«Відповідно до випуску щоденно вулицями Львова курсує 86 трамваїв та 69 тролейбусів. Ми постійно дбаємо над покращенням якості обслуговування, випускаємо нових водіїв, оновлюємо та капітально відновлюємо весь рухомий склад», – заявив Свищо. Крім того він повідомив, що у 2019-2020 році ЛКП «Львівелектротранс» отримало 50 нових тролейбусів. За рік до того, як відомо, на підприємство прибуло 30 вживаних трамвайних вагонів «Tatra KT4DM» із Берліна.
За даними сайту «Міський електротранспорт» на балансі ЛКП «Львівелектротранс» на даний час перебуває 132 одиниці пасажирських трамваїв моделей «Tatra KT4» (трьох модифікацій) та «Електрон». Таким чином, на лінію випускається лише 65,15% наявного парку трамваїв. Із тролейбусами ситуація іще гірша – на балансі «Львівлектротранс» перебуває 118 пасажирських тролейбусів моделей «Skoda 14Tr», «Skoda 15Tr», ЛАЗ 52522, ЛАЗ Е183, «Богдан» Т601 та «Електрон» Т191. Таким чином, перевозить пасажирів тільки 58,47% від наявного парку тролейбусів.
Вочевидь, основна причина полягає у тому, що через важкі умови праці водіїв електротранспорту ЛКП «Львівелектротранс» відчуває дефіцит працівників цієї професії.
Щодо ремонту електротранспорту, то за словами Андрія Свищо протягом року пройшло ремонти (середній і капітальний) 23 трамваї (17,42% наявного парку) та лише 9 тролейбусів (7,62% від наявного парку).
Зазначимо, що раніше «Справжня Варта» повідомляла, що у тролейбусному депо уже довший час простоюють двосекційні тролейбуси «Skoda 15Tr», які придбані у 2013-14 роках і можуть перевозити загалом до 150 – 160 пасажирів.