У Садового хочуть реконструювати вулиці Мазепи та Грінченка у Львові за кредитні кошти ЄІБ
У Львові знову хочуть проводити реконструкцію вулиць і доріг у борг. На цей раз позичальником буде Європейський інвестиційний банку, який в рамках проекту «Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України» буде кредитувати проекти у Львові, Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі та Кам’янці-Подільському. У Львові кредитні кошти хочуть витратити на проведення реконструкції вулиць Мазепи та Грінченка. Про це повідомляють у прес-службі Львівської міської ради.
у ЛМР зазначають, що метою проекту «Підвищення безпеки автомобільних доріг в містах України» є створення безпечних умов пересування для учасників дорожнього руху, підвищення комфорту пересування містом для пасажирів громадського транспорту, пішоходів, велосипедистів, водіїв, зниження рівня смертності, травматизму на вулицях міст, зменшення кількості ДТП. Ці інвестиції також стимулюватимуть перехід до більш екологічно чистої системи громадського транспорту, що є одним із пріоритетних напрямків фінансування для європейських інституцій зараз.
Кошти в рамках цього проекту будуть скеровані на проведення реконструкції вулиць І. Мазепи та Б. Грінченка, оскільки ці вулиці є одними з найважливіших магістралей північної частини Львова. Вони мають значно більше транспортне навантаження, ніж інші хордові магістралі Львова, оскільки це ділянки, де розривається кільце об'їзної дороги Львова. Є значна кількість вантажного транспорту міжміського та міжнародного сполучення. У той самий час вулиці є щільно забудовані багатоповерховим житлом. Інфраструктура мікрорайону сильно зношена. Проте район дуже важливий також і з точки зору охорони здоров’я – тут розташований найбільший в місті комплекс лікарень, зокрема дитячих. Окрім цього, район розвивається – триває будівництво нових житлових кварталів, офісів, торгово-розважальних центрів, оновлюються лікарні.
«Що планується?
Насамперед місто прагне:
- забезпечити доступність інфраструктури вулиці та громадського транспорту для маломобільних груп населення. Усі зупинки будуть обладнані комфортними посадковими майданчиками та пандусами, щоб усі люди без проблем могли на них потрапити;
- створити сучасну та безпечну пішохідну та велосипедну інфраструктуру. До зупинок заплановано облаштування пішохідних переходів, які також слугуватимуть переходом через всю проїзну частину. По всій довжині вулиці будуть облаштовані велосипедні смуги;
-·влаштувати місця для паркування;
-· на перехресті вул. Мазепи і вул. Замарстинівської передбачено влаштування кільцевої розв’язки з двома смугами руху;
-· провести реконструкцію регульованих перехресть з координуванням режимів роботи світлофорів;
-· розширення вулиці до чотирьох смуг (по дві в кожен бік), з наданням пріоритету громадському транспорту;
- розвинути можливості громадського транспорту, що у свою чергу дасть можливість забезпечити умови для облаштування двох нових тролейбусних маршрутів та врахувати будівництво трамвайних ліній вулицями Замарстинівською (від кінцевої на Торф’яній) та Миколайчука (від Лікольна до мікрорайону Щурата).
Під час ремонтних робіт зберігатиметься доступ до установ, підприємств та житлових будинків», – йдеться у повідомленні прес-служби Львівської міськради. Ні сума коштів, яку планується позичити, ні терміни виконання реконструкції, не повідомляються.
Зазначимо, що із листопада 2016 року в Україні йде робота над проектом «Міський громадський транспорт в Україні», який фінансується (кредитується) тим же Європейським інвестиційним банком. Львів за кошти ЄІБ в рамках цього проекту мав реалізувати кілька підпроектів. Наразі успішно завершено лише один – закупівля 10 нових трамвайних вагонів. Іще по одному підпроекту – закупівля 100 дизельних автобусів для Львова триває тендерна процедура. Що ж до проектів, які мало реалізовувати ЛКП «Львівавтодор», то по ним досі немає визначеності.