У Львівській мерії заявляють, що левова частка вартості ремонту вулиці Степана Бандери – це заміна інженерних мереж

П'ятниця, 13 листопада 2020, 11:41
Зараз триває реконструкція ділянки вулиці Степана Бандери від вулиці Генерала Чупринки до вулиці Антоновича
У Львівській мерії заявляють, що левова частка вартості ремонту вулиці Степана Бандери – це заміна інженерних мереж

Зараз триває реконструкція ділянки вулиці Степана Бандери від вулиці Генерала Чупринки до вулиці Антоновича.

У прес-службі Львівської міської ради повідомляють, що зараз підрядна організація, як виграла тендер на реконструкцію вулиці Степана Бандери – ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл» проводить заміну колектора на ділянці вулиці від вулиці Генерала Чупринки до вулиці Антоновича. Загалом реконструкція чекає ділянку вулиці від вул. Генерала Чупринки до вулиці Антоновича. Загальна вартість реконструкції відповідно до договору, укладеного між ЛКП «Львівавтодор» та ТзОВ «Онур» – 209,5 млн, грн. Чиновники львівської мерії запевняють, що левова частка вартості робіт – це заміна всіх інженерних мереж, зокрема колектора і водопроводу.

«На вул. С. Бандери працює підрядник ТзОВ «Онур». Його завдання на сьогодні – це заміна колектора. Оскільки роботи проводяться дуже близько до будинків, то на ніч підрядник закопує котлован, а зранку його розкопують і продовжують роботи. Тому заміна усіх комунікацій – це найважчі і найдорожчі роботи. Глибина залягання колектора тут більше 6 м, а в окремих місцях він проходить на глибині до 12 м.

Нагадаю, ще у 2015 − 2017 році, спільно з німецьким фахівцями з товариства GIZ було проведено детальний аналіз функціонування вул. Степана Бандери. Проведено опитування мешканців також і напрацювали як краще облаштувати цю вулицю.

Отож, згідно з проектом, залишаємо дві смуги для руху транспорту, а місце, яке вивільняється, використовуємо для облаштування двох велосмуг. Будуть місця для паркування між деревами, «віденські зупинки», які у Львові ще не облаштовували, і широкі хідники. Дерева максимально всі хочемо зберегти.

Бруківка буде між коліями і в місцях паркування, смуги для проїзду авто замостимо бруківкою «римський камінь». Асфальт буде тільки на вело смугах», – розповів Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

Нагадаємо, проектно-кошторисна документація на реконструкцію вул. Степана Бандери була розроблена у 2020 році проектною організацією ТзОВ «ТрамДорПроект» на замовлення ЛКП «Львівавтодор».

Роботи на об'єкті поділено на три етапи. Перший етап –  від вул. Чупринки до вул. Антоновича, другий – від вул. Антоновича до вул. Героїв УПА, третій – від вул. Героїв УПА до вул. Городоцької.

comments powered by HyperComments