Львівська ОДА відзвітувала про завершальний етап перенесення водогону біля провалля у Стебнику
Так, хід робіт на об’єкті перевірив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко, - повідомляють на сайті облдержадміністрації.
Восени 2017 року в Дрогобицькому районі утворилось провалля земної поверхні, внаслідок неналежного виконання умов консервації рудника власником “Стебницького гірничо-хімічне підприємства “Полімінерал”. У 2018 році Львівська ОДА звернулась до Кабміну щодо виділення коштів для перенесення водогону.
“Перенесення водогону проводять, щоб запобігти його пошкодженню через збільшення сейсмічної активності у районі техногенної катастрофи регіонального масштабу у Дрогобицькому районі. Водогін постачає воду для близько 60 тис осіб, які проживають у Дрогобичі та прилеглих селах. Розпочали роботи тут у 2018 році, однак через потребу корегування проектно-кошторисної документації їх призупинили. Ми відкорегували проект, відбулась експертиза і перенесення водогону відновили. Для цього Львівщині з резервного фонду державного бюджету виділили 26 млн 666 тис гривень”, - зазначив заступник голови Львівської ОДА Юрій Бучко.
На об’єкті працює 11 одиниць техніки та близько 20 осіб. Магістральний водогін протяжністю 800 м. Зараз тут виконані роботи з прокладання понад 400 м.
“Об’єкт є доволі складним, було декілька факторів, які сповільнювали роботи. Зокрема, тут проходять електричні опори, які необхідно було перенести. Цього тижня ми це зробили і зараз це пришвидшить процес прокладання водогону”, - розповів виконроб фірми “Енергоресурс – монтаж” Юрій Легензевич.
Зазначимо, водогін Гірне-Дрогобич планують ввести в експлуатацію до кінця року. Зокрема, Юрій Бучко доручив підрядникам збільшити кількість техніки та пришвидшити роботи, щоб вчасно їх завершити.
Окрім перенесення водогону, триває будівництво об’їзної Трускавця. Для цього з держбюджету скерували 120 млн грн.
“Нова ділянка дороги протяжністю 4 кілометри дозволить здійснювати рух транзитного транспорту в обхід Трускавця. Це в свою чергу вбереже міські дороги від руйнування. Окрім того, новий обхід оминатиме карстові провалля, обвал яких призвів до руйнування автошляху. Тобто водії зможуть безперешкодно та безпечно пересуватись новою дорогою із двома однорівневими розв’язками”, - додав Юрій Бучко.
Будівництво виконує підрядна організація ТОВ «Автомагістраль-Південь». Роботи на дорозі заплановано завершити до кінця 2021 року.