Садовий спробував пояснити учорашнє підтоплення вулиці Богдана Хмельницького у Львові

Понеділок, 19 жовтня 2020, 13:52
Мер заявляє, що причиною підтоплення є, ніби-то, грунтова дорога, яку «не починали робити»
Садовий спробував пояснити учорашнє підтоплення вулиці Богдана Хмельницького у Львові

Як уже повідомляла «Справжня Варта», учора сталося затоплення вулиці Богдана Хмельницького в районі перехрестя із вулицею Волинською та в’їзду на територію колишнього заводу алмазних інструментів. Місцева мешканка Христина Зазуля виклала у соціальній мережі «Фейсбук» відповідне фото вулиці і прокоментувала, що вона більше схожа на нові рисові поля.

Підтоплення ділянки вулиці Богдана Хмельницького в районі перехрестя із вулицею Волинською сьогодні намагався пояснити мер міста Львова Андрій Садовий.

«На Богдана Хмельницького зараз є порядок. Поруч є ґрунтова дорога, яку ми ще не починали робити, тому що підприємці там мають свій бізнес і просили нас почати робити її пізніше.

Враховуючи те, що з неї минулого тижня потекла вода, і бруд потік на вул. Богдана Хмельницького, ми зараз швидше візьмемо ту дорогу в роботу.

Нам потрібно зробити додаткові дощоприймачі на цій ґрунтовій вулиці, адже вул. Богдана Хмельницького ще не здана в експлуатацію. Ми відкрили її частину на прохання людей, але роботи ще тривають. До цього потрібно віднестись із розумінням», – зазначив мер.

Про яку саме «грунтову дорогу» говорить мер, наразі незрозуміло, адже вулиця Волинська, розташована в цьому районі, має тверде покриття і ухил в сторону Промислової, а не Богдана Хмельницького. Вулиця Механічна має бруковане і асфальтне покриття, це саме стосується і невеликої вулиці Зустрічної.

З огляду на рельєф цієї місцини, брудна вода могла зійти тільки із території колишнього заводу алмазних інструментів. І запобігти потокам води звідтам потрібно було правильним проектуванням дощоприймачів на вулиці Богдана Хмельницького.

Нагадаємо, що проект реконструкції вулиці Богдана Хмельницького розробило ЛКП «Інститут просторового розвитку», яке очолює радник міського голови Львова Олег Шмід на замовлення ЛКП «Львівавтодор». Замовником реконструкції також є ЛКП «Львівавтодор», а підрядником – турецька компанія «Онур».

comments powered by HyperComments