Екс-керівник «Львівавтодору» називає основною причиною заторів у Львові чинного мера Андрія Садового

Четвер, 8 жовтня 2020, 11:19
Цікаво, що у 2015 році Олег Береза став депутатом Львівської міської ради від партії Андрія Садового «Самопоміч», а із 2011 по 2017 рік він очолював ЛКП «Львівавтодор»
Екс-керівник «Львівавтодору» називає основною причиною заторів у Львові чинного мера Андрія Садового

Керівник Служби автомобільних доріг у Львівській області; депутат ЛМР, який пройшов туди за списками «Самопомочі»; екс-керівник ЛКП «Львівавтодор» і «Львівелектороттранс», а нині представник пропрезидентської політичної сили «Слуга Народу» Олег Береза каже, що основною причиною заторів у місті Львові є сам міський голова Андрій Садовий. Так Олег Береза прокоментував повідомлення прес-служби ЛМР «Андрій Садовий назвав причину заторів у місті».

За словами Олега Берези, який в якості керівника ЛКП «Львавтодор» має чималий досвід в організації робіт із реконструкції і капітального ремонту вулиць, завершити до кінця цього року ремонт частини вулиці Степана Бандари та Шевченка ніяк не вдасться. Більше того, причина постійних заторів у місті Львові не перекриття окремих вулиць, а транспортно-інфраструктурна політика самого міського голови Львова Андрія Садового.

Береза вважає, що міський голова Львова звів складну проблему тотальних заторів у Львові, яка формувалась роками і є результатом абсолютно провальної транспортної політики в місті, до банального і цілком неправдоподібного пояснення. Мовляв, у місті через ремонт перекрили дві вулиці, і, значить, треба потерпіти до кінця року.   

В той же час Андрій Садовий пояснив проблему наступним чином: «Останніми днями Львовом стало важко їздити. Ви всі на мене злі. У місті багато корків...

Сьогодні дві перекриті ділянки створюють найбільше проблем для трафіку. Це Бандери від Чупринки до Антоновича і Шевченка від церкви Анни до Ярослава Мудрого. Складні об'єкти, бо там міняємо не лише покриття, але й усі мережі, колектори на глибині до 12 метрів. Так от, ці два проекти плануємо закінчити до кінця року. І погодні умови на це не матимуть жодного впливу».

Олег Береза вважає, що таке пояснення від Андрія Садового – це дешева передвиборна локшина, яку він так щедро останнім часом накидає на вуха львів’ян.  

«Мер Садовий каже, що ми всі на нього трохи злі, а я кажу, що ми не злі, ми – в розпачі, місто вкотре кинули напризволяще.

Як можна так сліпо вірити некомпетентним консультантам, щоб так бездумно перекрити магістральні вулиці, не забезпечивши повноцінних альтернативних варіантів об'їзду.

При цьому мер обіцяє до кінця року завершити роботи по цих двох об'єктах (вул. Бандери і вул. Шевченка), але це чергова цинічна передвиборча локшина на наші з вами вуха.

Як можна обіцяти, що ремонти завершать до кінця року, тоді як проєкт по одній лише вулиці Бандери передбачає щонайменше 9 місяців активних будівельних робіт із заміною колектора та комунікацій.

На початку місто передбачило на одну тільки вулицю Бандери понад 100 млн грн (із 209 млн грн), які мали бути виділені ще у цьому році. Нині ж маємо по факту лише 20 млн грн.», – заявив Олег Береза і тут його думка повністю співпала із точкою зору кандидата у мери Львова від «Європейської солідарності»,  екс-першого віце-мера Львова та екс-«губернатора» Львівщини Олега Синютки.

«Справжня причина заторів у Львові не у вулицях Бандери та Шевченка, а у тому, що у Львові уже віддавна необхідно розбудовувати вулиці та закладати нові розв'язки, перенаправляти транспортні потоки і ґрунтовно взятися за транспортне моделювання», – додав Олег Береза.

Зазначимо, що довгий час Олег Береза був одним із «фаворитів» у Андрія Садового. Так ЛКП «Львівавтодор», яке очолював Олег Береза, було надано функцію замовника у реконструкції вулиць вздовж трамвайних маршрутів № 2 і 6, а також у будівництві «Трамвая на Сихів», які здійснювалися за кошти кредитів Європейського банку реконструкції та розвитку. Окрім того, у 2016 році ЛКП «Львівавтодор» отримало кредит на впровадження «Електронного квитка», про який роками говорив Андрій Садовий.

Проте уже у 2016 році стало очевидною «підкилимна» боротьба за головну роль у процесах керівництва реконструкціями між Олегом Березою і його формальним підлеглим – керівником відділу «Інстититут стійких транспортних систем» ЛКП «Львівавтодор» і позаштатним радником міського голови Олегом Шмідом. Ця боротьба закінчилася тим, що Шмід покинув ЛКП «Львівавтодор» і очолив власне ЛКП «Інститут просторового розвитку». У 2017 році, коли на посаду заступника міського голови прийшов Генадій Васьків, який почав заводити у стіни ЛМР представників власної команди, становище Олега Берези іще послабилося – на початку 2018 року його було переведено на посаду директора ЛКП «Львівелектротранс» із якої Олег Береза звільнився за власним бажанням у листопаді того ж року. Довший час Олег Береза, як депутат Львівської міської ради, продовжував перебувати у фракції Андрія Садового «Самопоміч», проте покинув її 2020 року.

Що цікаво, багато людей із оточення Андрія Садового, які нині формують транспортно-інфаструктурну політику міста, виросли «під крилом» того ж самого Олега Берези.

comments powered by HyperComments